چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان کشور در سیاهکل

اختصاصی همای گیلان:ساختمان کانون بازنشستگان کشوری سیاهکل با حضور ایرج ندیمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

DSCN1103
رئیس کانون بازنشستگان کشوری سیاهکل در آئین این افتتاح گفت: این ساختمان از سال ۷۸ مجوز فعالیت گرفت اما متأسفانه تا امروز مکانی برای استقرار نداشت خوشبختانه امروز شاهد افتتاح این ساختمان در داخل پارک – که مکان مناسبی برای بازنشستگان است- می باشیم.
دکتر پرتو افزود: پیشنهاد احداث این ساختمان از سال گذشته داده شد و کلیه هزینه های ساخت و ساز آنرا دکتر اردشیر منتصری متقبّل شدند و دکتر شاهرخ منتصری هم که استاد فن معماری هستند عملیات احداث ساختمان را برعهده گرفتند ضمن آنکه شورای اسلامی شهر و شهردار هم این زمین را در اختیار کانون قرار دادند.
وی از ندیمی نماینده مردم شهرستان¬های لاهیجان و سیاهکل و حیدری فرماندار سیاهکل خواست تا جهت تکمیل این ساختمان از حیث برق، آب، گاز، حفاظ در و پنجره و مجهز نمودن به دستگاه کامپیوتر با ما همکاری نمایند.
در ادامه نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حسن انتخاب محل افتتاح این کانون گفت: کانون بازنشستگان جایگاه همه کارکنان دولت خواهد بود هرچند امروز فکر کنیم که دنیا از آن ماست اما گذر همه ما به این کانون خواهد افتاد.
ندیمی ادامه داد: شما عزیزان سرمایه هایی هستید که متأسفانه در کشور ما از وجود شما به خوبی استفاده نمی کند چرا که کشور ما برای تجربه اهمیت چندانی قائل نیست.
وی خاطر نشان کرد: بازنشستگی پایان زندگی نیست بلکه باید نحوه زندگی را تغییر داد اما بعضی¬ها خیال می کنند چون بازنشست شده¬اند باید خانه نشین شوند در حالیکه در کشور، ما باید برای بازنشستگان تعریفی قائل باشیم چرا که شما خزائن این کشورید و باید از وجود شما نهایت استفاده را بُرد.

DSCN1119DSCN1100DSCN1099DSCN1105DSCN1098DSCN1105DSCN1092DSCN1095

About

Check Also

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها ترویج داده شود

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها …