چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح سالن ورزشی دانشکده پرستاری – مامایی در لنگرود

همای گیلان:بر اساس استاندارهای بین المللی ، ۷۰ هزار تخت بیمارستانی در کشور نیاز است
سالن ورزشی دانشکده پرستاری – مامایی شرق گیلان در لنگرود افتتاح شد.
 معاون برنامه ریزی ، هماهنگافتتاح سالن ورزشی دانشکده پرستاری - مامایی در لنگرودی ، حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و درمان امروز در این مراسم گفت :  ۷۰ هزار تخت بیمارستانی نیاز است.
 موهبتی  افزود :  این نیازمندی بر اساس استاندارهای بین المللی است.
وی گفت : در حال حاضر بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور به بیش از  ۴۰۰  هزار تخت مجهزند.
معاون برنامه ریزی ، هماهنگی ، حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و درمان به اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و افزود :  اجرای موفق تر این طرح ملی نیازمند تعامل همه دستگاه ها با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است.
دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک رئیس دانشکده علوم پزشکی گیلان نیز با اشاره به توانمندی دانشکده پرستاری – مامایی و پیراپزشکی لنگرود برای تبدیل شدن به یکی از قطب های علم پزشکی کشور گفت : بزودی در این دانشکده مقطع دکترا در رشته های علوم سلولی کاربردی و مهندسی بافت سلولی راه اندازی خواهد شد.
نماینده لنگرود در مجلس شواری اسلامی هم از اختصاص هشت هزار میلیارد تومان اعتبار به وزارت بهداشت و درمان در بودجه امسال خبر داد و گفت : این امر نشانه توجه جدی نمایندگان خانه ملت به ارتقای بهداشت و سلامت عمومی است.
مهرداد بائوج لاهوتی به ساخت بیمارستان جدید در لنگرود اشاره کرد و افزود : در سفر وزیر بهداشت و درمان برای تکمیل این بیمارستان ۱۲۲ تختخواب ،  ۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافت. 
وی گفت : امیدوارم بیمارستان جدید لنگرود تا پایان امسال افتتاح شود.
برای ساخت سالن ورزشی که امروز با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان در دانشکده پرستاری – مامایی و پیراپزشکی لنگرود افتتاح شد ، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شد.
این سالن هزار و ۳۵۲ متر مربع زیر بنا دارد./خبرگزاری صدا و سیما
14380610577

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …