چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح سه پروژه ابفای شهرستان لنگرود با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفته دولت+تصاویر

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت ۳ پروژه آب و فاضلاب شهری شهرستان لنگرود با حضور نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس، فرماندار شهرستان، معاون بهره برداری شرکت ابفای استان گیلان و مدیران شهرستان لنگرود افتتاح شد.
اختصاصی همای گیلان: در این مراسم سید ضیاء علوی مدیر امور اب و فاضلاب شهرستان لنگرود ضمن تبریک هفته دولت بر دولتمردان گفت:شهرستان لنگرود جز شهرستان هایی است که با تنش آب مواجه بوده و از جمله دغدغه مجموعه شهرستان و اینجانب از بدو ورود خود رفع این معضل بوده است.
مدیر ابفای شهرستان لنگرود گفت: احداث فاز دوم خط انتقال رینگ دور شهر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در زمان کمتر از دو ماه در راستای رفاه عمومی شهروندان از مهمترین پروژه هفته دولت می باشد.
وی در این خصوص مشخصات این پروژه گفت: فاز دوم پروژه خط انتقال دور شهر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان ، در حد فاصل مخزن ۱۵۰۰۰ متر مکعبی ذخیره آب شهر لنگرود واقع در لیلاکوه تا میدان جهاد با لوله پلی اتیلن به قطر ۴۰۰ میلیمتر و به طول ۱/۴ کیلومتر اجرا شده و با افزایش ظرفیت انتقال اب از مخازن ذخیره به شبکه توزیع شهر از ۴۰۰ لیتر به حدود ۷۰۰ لیتر در ثانیه، باعث کنترل فشار شبکه توریع شهری در ساعت پیک مصرف شهروندان مناطقی شمالی شهر لنگرود شده است.
مدیر ابفای شهرستان لنگرود اصلاح و توسعه شبکه اب در نقاط مختلف با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و بازسازی و بهسازی منابع تولید اب با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان را از دیگر پروژه های هفته دولت برشمرد.
علوی ادامه خط انتقال رینگ شهر از خیابان سعدی تا میدان امام حسن مجتبی (ع) – افزایش تامین اب- اجرای تله متری و کنترل هوشمند شبکه توزیع- انجام مطالعات کاهش تلفات اب و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع اب با بهره گیری از نتایج مطالعات را از برنامه های آتی امور ابفای شهرستان لنگرود بر شمرد.

ثانع دوست معاون بهره برداری شرکت ابفای گیلان نیز گفت: ۲۶ پروژه با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در هفته دولت امسال در کل استان به بهره برداری میرسد که سهم شهرستان لنگرود سه پروژه بوده است.
صانع دوست افزود:با افتتاح فاز دوم خط انتقال رینگ دور شهری در لنگرود فشار اب در سطح شهر تا حد مطلوبی متعارف شده است.فاز های بعدی نیز در دستور کار قرار دارد تا رضایت صددرصدی شهروندان حاصل شود.
جواد پور فرماندار شهرستان لنگرود نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی از زحمات آقای علوی و مجموعه ابفای گفت: بیش از ۲۰ در صد مشترکین اب لنگرود تا دو سال قبل با مشکل کم آبی مواجه بودند که خوشبختانه با حضور آقای علوی و با اجرای دو کار مهم در زمینه افتتاح فاز دوم خط انتقال دور شهر و همچنین اقدامات فنی مربوط به اصلاح شبکه های آبی توانستیم تا حد مطلوبی رضایت شهروندان را کسب نماییم.
لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود نیز گفت: در استانی که میزان بارندگی از سطح متوسط کشوری بالاتر است مشکل اب قابل قبول نیست.رضایت شهروندان با اجرای این پروژه ها بالاتر رفته اما تا رفع نهایی مشکل اب نباید دست از تلاش برداشت.
لاهوتی ضمن قدردانی از زحمات آقای علوی گفت: اتصال اب کومله به مریدان و از انجا به اطاقور جهت رفع مشکل کم آبی مردم منطقه اطاقور و همچنین رفع هدر رفت اب با انجام اقداماتی چون رفع شکستگی ها و فرسودگی شبکه توزیع اب از اقدامات دیگر امور ابفای شهرستان لنگرود باید باشد.

با کانال همای خبر همراه شوید.

            

 

     

 

           

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …