چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح سه پروژه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان در ایام ا… فجر

SAM_9355

به گزارش همای گیلان همزمان با ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی سه پروژه بهداشت و درمان در شهرستان لاهیجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان در آئین افتتاح این پروژه ها گفت : یکی از پروژه های ما راه اندازی دستگاه فلور سکوپی C-ARM است که جهت افتتاح آن ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

دکتر نوروز پور افزود : این دستگاه قادر به عکس برداری در حین اعمال جراحی می باشد. وی افتتاح خانه بهداشت شیخانبر را از دیگر پروژه های این ایام خواند و گفت : برای این پروژه که شروع آن سال ۹۰ می باشد ۵۹ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است که ۱۲۴۱ نفر می توانند از آن بهره مند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لاهیجان همچنین در مراسم افتتاح خانه بهداشت نوبیجار خاطر نشان کرد : استارت این پروژه در سال ۹۱ زده شد و دارای ۶۵ متر مربع زیر بنا می باشد  که با صرف هزینه ۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است که میزان بهره برداری از این پروژه ۷۱۳ نفر در قالب ۲۶۵ خانوار می باشد.

شایان ذکر است در این مراسم علیزاده فرماندار لاهیجان ، حجت الاسلام صرفی پور امام جمعه ، دکتر نقی پور معاونت بهداشتی داانشگاه علوم پزشکی ، دکتر رهبر معاونت درمان دانشگاه علوم پرشکی گیلان و تنی چند از مسئولین محلی حضور داشتند.

SAM_9337

SAM_9352SAM_9347

SAM_9352SAM_9340SAM_9336

 

 

About

Check Also

به مناسبت روز دختر انجام شد: حضور رئیس شورا و شهردار رشت در خانه دختران شایگان

  به مناسبت روز دختر انجام شد: حضور رئیس شورا و شهردار رشت در خانه …