چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح طرح تولیدی شرکت ترش و شیرین رایمند در بخش پره سر شهرستان رضوانشهر

اختصاصی همای گیلان، همزمان با سومین روز از ایام ا… مبارک فجر با حضور مهندس چراغی معاون فرماندار رضوانشهر ،بخشدار پره سر ،مدیرعامل پست بانک استان و مدیران دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلابی شهرستان،طرح تولیدی بسته بندی شرکت ترش و شیرین رایمند در روستای سنگده بالا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مهندس رجب یزدانی مدیر عامل شرکت ترش و شیرین رایمند گفت:محصولات رایمند شامل انواع ابنباتهای گیاهی،شکر پنیرهای گیاهی ،نبات ،نقل، گز،سوهان و قندهای رژیمی ونیز در زمینه بسته بندی قند و شکر فعالیت داریم و در این زمینه اولین کسی هستیم که در استان گیلان در قسمت تولید محصولات گیاهی کار میکنیم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مواد غذایی ما ارگانیک و کاملا گیاهی هستند،افزود: کلیه محصولات تولیدی ما زیر نظر معاونت صنایع غذا و دارو تایید شده است و کد شناسه نظارتی و بهداشتی ،سیب سلامت ،برچسب انرژی ، پروانه بهره برداری ،… و مجوز تولید داریم.
مدیر عامل شرکت رایمند با بیان اینکه ما جزء بزرگ ترین تولید کننده های آبنبات های طمع دار با دو برند معروف (رایمند و زرآس)هستیم یاداورشد: برای راه اندازی این شرکت تولیدی نزدیک به یک میلیارد تومان سرمایه گذاری کردیم و برای ۲۷نفراشتغال زایی مستقیم ایجاد کردیم.

وی افزود: مبلغ ۲۵۰میلیون تومان وام از پست بانک دریافت کردیم که جا دارد از همکاری بجا پست بانک گیلان صمیمانه قدردانی کنم.

یزدانی تصریح کرد: این طرح در راستای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق و روستایی و عشایر (با استفاده از منابع صندوق توسعه ی ملی) با حجم تولید ۳۵۰ کیلو گرم )ایجاد شده است.


خبرنگار عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …