چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح مدرسه سه کلاسه خیّرساز حرّ سراوان سنگر با اعتباری بالغ بر چهل میلیارد ریال

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سنگر گفت: خیرین، افراد نیک اندیشی هستند که با نگاه های بلند خود در این امر مقدس مشارکت می کنند.

    همای خبر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، حسین نظری در مراسم افتتاح این مدرسه که با حضور احمدی” نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی”، مدیران عامل موسسه مدرسه سازان نیک گامان جمشید تهران”،  مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، امام جمعه منطقه سنگرو خیرین مدرسه ساز با اشاره به افتتاح این پروژه خیرساز، خاطر نشان کرد: این مدرسه۳ کلاسه در سراوان منطقه سنگر و در زمینی به مساحت ۱۳۶۱ متر مربع با زیر بنای۳۲۴ مترساخته شده و مبلغی بالغ بر چهل میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
در ادامه علی دقیق”مدیر کل نوسازی استان گیلان” با تجلیل از مقام والای خیرین و مشارکت آنها در امر خیر مدرسه سازی، اظهار داشت: خیرینمدرسه ساز،  یار و یاور همیشگی نظام تعلیم و تربیت هستند که با دستان مهربان خود مدرسه ای  سرشار از اخلاص برای فرزندان و دانش آموزان این منطقه ساختند.

شایان ذکر است این مدرسه به همت خیران؛ به نام‌های ایران و غلام اسفندیاری و موسسه مدرسه سازان نیک گامان جمشید ساخته شده است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …