چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح مهد کودک برلیان در دومین روز هفته دولت در لنگرود

اختصاصی همای گیلان، در دومین روز هفته دولت مهدکودک برلیان با حضور رنجبر معاون سیاسی و مصطفوی معاون فرهنگی فرمانداری شهرستان لنگرود افتتاح شد.


در این مراسم پیمان محمدی پور رییس بهزیستی شهرستان لنگرود ضمن تبریک هفته دولت گفت: به یمن فرا رسیدن هفته دولت ۳ مهد کودک در شهر لنگرود به بهره برداری می رسد.
رییس بهزییتی لنگرود این سه مهد را ،مهد برلیان در مرکز شهر،مهد کودک واقع در دریاسر و همچنین مهد قرانی در راه پشته نام برد.
وی اظهار داشت: برای افتتاح این سه مهد، ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده و ظرفیت ۱۱۰ کودک را داراست .
محمدی پور بیان داشت : سرمایه اصلی هر کشوری کودکان ان کشور هستند که امر تعلیم و تربیت انها بسیار مهم است. مهد کودک ها ازجمله اماکنی هستند که زیر نظر سازمان بهزیستی کشور در امر اموزش کودکان نقش بسزایی را ایفا می کنند.
در این مراسم خانم مریم حکمت مدیر و موسس مهد کودک برلیان در گفتگویی با خبرنگار هفته نامه همای گیلان ضمن قدردانی از حضور مسیولان در مراسم افتتاحیه گفت: برای افتتاح این مهد کودک ،۵۰۰ میلیون تومان جهت خرید ساختمان و تجهیز مکان هزینه شده و هم اکنون برای ۵ نفر اشتغالزایی و تا اول مهر به ۷ نفر می رسد.
خانم حکمت افزود:برای مهد برلیان چهار بخش پیش دبستانی؛ نوباوه ،نوپا و شیرخوارگاه در نظر گرفته شده است.
وی اموزش کامپیوتر، سفال،موسیقی،نقاشی،نجاری،کاردستی،کلاژ،کارگاه مادر و کودک ،نمایش خلاق و تئاتر برای کودکان را از برنامه های جانبی مهد عنوان نمود.
مدیر و موسس مهد برلیان تجهیز ساختمان به سیستم هوشمند، دوربین مدار بسته، اتصال تصویر به موبایل، سرو غذای گرم رایگان ،برگزاری اردوهای علمی و تفریحی ، قرارداد با دکتر دندانپزشک اطفال، اموزش زبان انگلیسی رایگان ،خانه بازی را از جمله امکانات مهد برلیان برشمرد.
خانم حکمت برگزاری کارگاه اموزشی و مهارت فرزند پروری زیر نظر دکترای روانشناسی اقای جعفرپور،از اول مهرماه را از برنامه های ویژه مهد برلیان معرفی نمود.
وی در ادامه گفت: تمام هزینه های این مهد از اورده شخصی بوده است.دریافت وام کارافرینی به ما این قدرت را میدهد تا با ارتقا مهد ، اشتغالزایی بیشتری صورت پذیرد.
خانم حکمت مدیر و موسس مهد برلیان در پایان سخنان گفت: با جذب مربیان متخصص و تحصیل کرده در رشته امور تربیتی تمام سعی ما بر این است تا فضایی شاد و سالم و مناسب با سن کودکان را فراهم اوریم.
ادرس مهد کودک برلیان: لنگرود روبروی مرکز انتقال خون؛ داخل کوچه خورشید؛ جنب مدرسه فرزانه
تلفن تماس: ۰۱۳۴۲۵۴۸۳۹۱ – ۰۹۱۱۷۵۶۳۶۰۰

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …