چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح مهد کودک و پیش دبستانی یکتا در دومین روز دهه فجر در لنگرود

اختصاصی همای گیلان: در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی مهد کودک یکتا با اخذ پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی و دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی و امید شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.
در این مراسم نبی زاده رئیس صندوق کارآفرینی و امید ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:افتتاح مهد کودک یکتا از جمله پروژه های صندوق کارآفرینی و امید شهرستان لنگرود است که با استفاده از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی در این ایام به بهره برداری می رسد.
وی بیان داشت :صاحب امتیاز مهد خانم سعیده خجسته کارشناس ارشد روانشناسی بالینی بوده که با افتتاح آن برای ۷ نفر اشتغالزایی انجام شده است.
محمدی معاون سیاسی فرمانداری شهرستان لنگرود نیز ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر گفت:خیلی خوشحالم که در دومین روز از دهه فجر شاهد افتتاح این کار زیبا هستیم که با افتتاح ان علاوه بر اشتغالزایی در راستای تربیت فرزندان و آیندگان این کشور گام برداشته شده است.
محمدی به مدیر و مربیان مهد اظهار داشت: کار شما بسیار مقدس است زیرا وظیفه تربیت نونهالان جامعه به شما واگذار شده است.
در این مراسم خانم سعیده خجسته مدیر مهد کودک و پیش دبستانی یکتا ضمن قدردانی از حضور معاون سیاسی فرمانداری و مسئولین شهرستان و همچنین رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان جهت حمایت ها و راهنمایی هایشان و رئیس صندوق کارآفرینی و امید شهرستان جهت اعطای تسهیلات گفت: هم اکنون برای ۷ نفر در این مهد اشتغالزایی صورت گرفته و ۴۰ نوآموز در دو شیفت پذیرش شده است.
خانم خجسته بیان داشت: با وجود دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی از صندوق کارآفرینی و امید و همچنین ۳۰ میلیون تومان آورده شخصی،برای ارتقاع مهد و انجام برنامه های متنوع تر و کسب رضایت بیش از پیش والدین ، نیازمند تسهیلات بیشتری هستیم.
وی برگزاری جشن ها در مناسبت های مختلف و اهدای هدایا، حضور کارشناسان تغذیه و بهداشت به صورت مستمر در هرماه در مهد،سنجش بینایی،فعالیت ورزشی و هنری و .. را بخشی از برنامه های مهد یکتا عنوان نمود.

About سردبیر

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …