چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح نمایشگاه عکس در رضوانشهر

همزمان با دومین روز دهه فجر نمایشگاه عکس در رضوانشهر افتتاح شد

همای گیلان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، همزمان با دومین روز دهه فجر نمایشگاه عکس با حضور محمود قاسمی ، مدیران دستگاه های اجرایی و جمعی از هنرمندان شهرستان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

محمود قاسمی در حاشیه این آیین گفت: هنرمندان شهرستان رضوانشهر همواره در تمام صحنه‌ها حضور پر رنگ و فعال دارند، ان شاء ا… بتوانیم با شناساندن آثار هنری هنرمندان در راستای ارتقاء توسعه فرهنگی شهرستان گام های موثری برداریم.

در این نمایشگاه تعداد ۲۰ اثر عکاسی ار آثار هنرمند مجتبی دولت دوست با موضوع شعار سال در قالب پوستر به نمایش درآمده است.

در ادامه نیز فرماندار رضوانشهر از سرکارخانم مهتاب ره بعنوان خبرنگار پیشرو در اطلاع رسانی دهه فجر و از نوجوان ابوالفضل پورعوض که در مسابقات فرهنگی هنری در فضای مجازی با موضوع سردار دلها برگزیده شده بود تجلیل بعمل آوردند.

این نمایشگاه از امروز بمدت یک هفته، ساعات اداری در محل طبقه همکف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پذیرای علاقمندان خواهد بود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …