چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح هفت پروژه گازرسانی در لاهیجان با حضور استاندار

اختصاصی همای گیلان:هفت پروژه گاز رسانی با اعتبار ۳ میلیارد تومان در شهرستان لاهیجان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

DSCN2435

مدیرعامل گاز استان در مراسم این افتتاح که بصورت نمادن در تموشل برگزار شد گفت: جهت به ثمر رساندن این ۷ پروژه که ۸۵۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار می شوند ۳ میلیارد تومان هزینه نموده ایم.

مهندس ظهیری یادآورد شد: با احتساب ۷ پروژه در صد برخورداری از گاز روستایی این شهرستان به ۶۷ درصد می رسد.

وی افزود: یکی از گلایه های مهندس ندیمی از گاز استان عقب ماندگی نرم گازرسانی شهرستان لاهیجان بود که امیدواریم با ۶، ۷ پروژه دیگری که در دستور کار داریم نرم گاز لاهیجان را به نرم گاز استان که ۷۱ درصد است برسانیم.

مدیرعامل گاز استان با بیان این مطلب که روستاهای دهسر، تموشل، تموشل بالا و تموشل پایین، زمیدان، ناصر کیاده بالا، دهبنه و ایشگاه در سایه این پروژه گازدار می شوند گفت: دولت تدبیر و امید در این پروژه برای هر خانوار ۲ میلیون و نهصد هزار تومان سرمایه گذاری نموده است.

در ادامه، نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی گفت: ما به عنوان نیروهای مرجع که مردم را به انقلاب دعوت می کردیم امروز از دعوت خود خرسندیم چرا که مردم را به شعار انقلاب که عدالت بود فرا می خواندیم.

ابوذر ندیمی با بیان اینکه بی عدالتی در گاز شهرستان وجود داشت گفت: با پیگیریهای انجام شده درصددیم که به نرم گاز استان برسیم.

وی عملکرد دولت در امر خدمت رسانی را خوب توصیف کرد و افزود: نگاه دولت تدبیر و امید توجه به بحث عمرانی است.

ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت خاطر نشان کرد: دکتر نجفی استاندار گیلان را از ابتدای انقلاب می شناسم و انسانی لایق و کاردان است که کارها را با مشاوره انجام می دهد.

وی اذعان داشت: ما که سابقه و سبقه اجرایی داریم باید دین خود را به مردم ادا کنیم. ما مردم را به خیابانها آوردیم تا مرگ بر شاه و درود بر خمینی بگویند تا آثار انقلاب را ببینند.

در پایان استاندار گیلان اظهار داشت: خرسندیم که به بهانه افتتاح پروژه در خدمت شماییم. انقلابی که استقلال، آزادی و خودباوری را برای ما به ارمغان آورد. دکتر نجفی افزود: امروز ما شاهد افتتاح گاز ۷ روستا در لاهیجان هستیم و درخواست ما از مدیرعامل این است که هم سهم شهرستان و هم سهم استان را افزایش دهند و وعده ی خود راکه تا پایان سال ۹۵ همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار گازدار می شوند جامه عمل بپوشانند. وی ضمن تشکر از ندیمی به عنوان یک نماینده کاردان و جدی گفت: من خود شهادت می دهم که وی در بحث های ملی و فراملی و در پیشبرد اهداف ما بسیار جدی و پیگیر هستند و به ما کمک می نمایند و به جهت هم فکری نمایندگان گیلان حجم پروژه های ما چهار برابر شده و میزان اعتبارات هم از ۶۲۷ میلیون در سال گذشته به ۲ میلیارد و هشتصد میلیون تومان رسیده است.

استاندار گیلان اذعان داشت: البته این خدمات هرچند ارزشمند باشد در قبال ایثار و فداکاری شما عزیزان ناچیز است. دولت مشتاق حل مشکلات مردم است و نگاه رهبری هم همین است که دولت و دولتمردان در خدمت مردم باشند.

 

DSCN2438 DSCN2449 DSCN2451 DSCN2424 DSCN2429 DSCN2431 DSCN2432 DSCN2433

About سردبیر ارشد

Check Also

استاندار در جشن ۱۳۰ مورد کاشت حلزون شنوایی در گیلان: افتخارات پزشکی گیلان در  کاشت حلزون گوش و شنوایی شایسته تقدیر است

استاندار در جشن ۱۳۰ مورد کاشت حلزون شنوایی در گیلان: افتخارات پزشکی گیلان در  کاشت …