چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح همزمان یازده پروژه در بندر کیاشهر

در ششمین روز از دهه مبارک فجر عصر امروز بطور همزمان بهره برداری از ۱۱پروژه عمرانی در بندر کیاشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.
فرماندار آستانه اشرفیه در آیین بهره برداری از مدرسه شش کلاسه محسن آباد دستک نقش و جایگاه علم را در توسعه جامعه رو به رشد دانست وفراهم نمودن فضای مناسب برای یادگیری دانش آموزان از اولویت های خود قرار داده است.
علی باباخانی گفت : دولت با همه مشکلات اعتباری که دنیای استکباری برایش بوجود آورده است همت والای دولت مردان و مسئولین استانی و شهرستانی است که با همکاری مردم در کلیه پروژه ها مشکلات را یکی بعد از دیگری بردارند.

20140206154107477
مدیر آموزش و پرورش کیاشهر در آیین بهره برداری از دبستان شهید شیرودی روستای محسن آباد دستک گفت : همانطور ی که مردم ما در ساختن مسجد برای انجام فرایض دینی و مذهبی همت می کنند ساختن مدرسه و نگهداری آن نیز از پاداش های اخروی فراوانی برخوردار است.
ناصر رحیمی نژاد به توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش در بندر کیاشهر اشاره نمود و از کمک های مسئولین شهرستان در راه اندازی و مقاوم سازی ۴واحد آموزشی بخش بندر کیاشهر تقدیر نمود
در آیین بهره برداری از پروژه های بندر کیاشهر که بخشدار بندر کیاشهر و جمعی از مسئولین شهرستان آستانه اشرفیه حضور داشتند رئیس اداره برق گفت : امروز ۷ پروژه اعم از احداث پست برای شبکه فشار ضعیف و زمینی برای رفع ضعف برق با اعتبار ۲میلیارد و ۷۹۰میلیون ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مهندس سید رسول اشرف افزود : اعتبار این این پروژه ها هم چنین برای اصلاح اتصالات و تعمیرات شبکه در بندر کیاشهر و روستاهای لوخ ، باقر آباد و صفرابسته پایین و برق مشترکین روستایی هزینه شده است/آریا

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …