چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح و بهره برداری از بازارچه سنتی در شهر پره سر، شهرستان رضوانشهر

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر چهارمین روز هفته دولت با حضور مهندس حسنی پور فرماندار رضوانشهر،معاون فرماندار، بخشدار پره سر ، فرمانده هان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولین شهرستانی بازارچه سنتی شهر پره سر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.


فرماندار رضوانشهر در آئین افتتاح و بهره برداری از این پروژه ضمن تشکر از زحمات شهردار و اعضای شورای شهر پره سر به خاطر اجرای بموقع پروژه در زمان مشخص، گفت: با توجه به تصمیماتی که در کارگروه اشتغال شهرستان در خصوص مکان های که در اختیارای شهرداری ها است باید مورد استفاده بهینه قرار گرفته شود که این یکی از آن پروژه های شهرداری پره سر در راستای مرکز فعالیت اقتصادی و اشتغال پایدار می باشد.
مهندس حسنی پور ضمن حمایت از پروژه های که باعث اشتغال می شود، تأکید کرد: شهرداری و اعضای شورای شهر پره سر با همکاری و تعامل در کنار هم در راستای پروژه های اشتغالزایی و … جهت ارائه خدمات بیش از پیش به شهروندان شهر پره سر تلاش نمایند.
لازم به ذکر است از محل اعتبارات داخلی برای اجرای این پروژه توسط شهرداری پره سر مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده و برای ۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است و این ۵ نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان می باشند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …