چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح پاسگاه انتظامی خوشابر رضوانشهر

پاسگاه انتظامی خوشابر رضوانشهر به صورت همزمان با دیگر طرح های عمرانی نیروی انتظامی گیلان، با حضور فرمانده انتظامی کشور؛ به صورت ویدئو کنفرانس مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، ظهر امروز(یکشنبه) پاسگاه انتظامی خوشابر با حضور سردار احمد رضا رادان فرمانده انتظامی کشور به صورت همزمان با دیگر طرح های عمرانی نیروی انتظامی گیلان، مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار و رئیس شورای تامین رضوانشهر در آیین افتتاح این پروژه با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی فرمانده انتظامی شهرستان و نیروهای تحت امر ایشان در تامین نظم و امنیت ، آرامش و آسایش مردم ، گفت: نیروی با اقتدار انتظامی نهادی برخاسته از بتن مردم است که نقش برجسته و بی بدیلی را در تامین امنیت عمومی، اقتصادی و رفاه و آسایش جامعه ایفا می‌کند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین یگانه امام جمعه بخش پره سر، حجت الاسلام و المسلمین خانی پور امام جمعه اهل سنت مسجد محمدیه تالش، نیز طی سخنانی کوتاه از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت عمومی تقدیر و تشکر نمودند.

در این آیین افتتاح رئیس دادگستری، فرمانده سپاه ناحیه، فرمانده انتظامی، بخشدار مرکزی و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی، شوراهای اسلامی و دهیاران نیز حضور داشتند.

پاسگاه انتظامی خوشابر در زمینی به مساحت حدود ۳هزار متر مربع با زیربنای ۳۰۰ متر مربع از محل تبصره (و) و خودیاری مردم شهرستان رضوانشهر و دهستان خوشابر مورد بهره برداری قرار گرفت و ۵۷ روستا تحت پوشش این مکان انتظامی می باشد.

*گفتنی است ۱۵ طرح عمرانی نیروی انتظامی با زیربنایی به مساحت ۱۷ هزار و ۸۵۰ متر مربع با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور به صورت همزمان در استان گیلان به‌ بهره‌برداری رسید.

این پروژه های بهره برداری شده طی امروز هم شامل مجتمع رفاهی طالب آباد انزلی، مجموعه ورزشی ورفاهی(استخر سرپوشیده یاس)، ساختمان پاوا استان، ستاد یگان ویژه، ساختمان مکمل اداری در رشت، فرماندهی بخش لوندویل و ۱۶ واحد مسکونی در آستارا، ستاد انتظامی و کلانتری ۱۱ فومن، پاسگاه خوشابر رضوانشهر، پاسگاه تاسکوه ماسال، پاسگاه ناصر کیاده لاهیجان، فرماندهی بخش حویق، ایست بازرسی چابکسر، پاسگاه مرکیه صومعه سرا بود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …