چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح پروژه های اداره راه وشهر سازی آستانه اشرفیه در ایام ا.. فجر

اختصاصی همای گیلان:پروژه روکش آسفالت روستای سالستان ،تجن گوکه امروز با حضور فرماندار ،  شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.

04

فرماندار آستانه اشرفیه در این مراسم نیز گفت:  آسفالت کردن حجم وسیعی از راه های روستایی ، کار بزرگی است که اداره راه وشهر سازی آستانه اشرفیه توانسته تا حد زیادی این کار را انجام دهد.
اسماعیلیان با بیان اینکه مدیران شهرستانی باید خود را همانند مدیران استانی بدانند تا بتوانند با ریسک پذیری بالا درخدمت مردم باشند افزود : با توجه به اعتبارات کمی که به اداره راه و شهرسازی آستانه اشرفیه ، تخصیص داده شده ، نهضت آسفالت روستا ها در این شهرستان آغاز شده که امیدواریم به خوبی انجام شود.
فرهاد دلدار رئیس اداره راه و شهرسازی آستانه اشرفیه در بهره برداری از این پروژه با بیان اینکه اداره راه وشهرسازی آستانه اشرفیه متولی ۵۵۰ کیلومتر از راه های استان می باشد گفت : از این ۵۵۰ کیلومتر راه ، ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی می باشد.
دلدار اضافه کرد : متوسط بهره مندی آسفالت در استان ۴۴ درصد می باشد که این میزان در شهرستان آستانه اشرفیه ۷ درصد بیشتر و به ۵۱ درصد رسیده است.
وی با اشاره به اینکه در مجموع از محل اعتبارات تخصیص داده شده ( ۵۰میلیون محل تملک دارایی و ۵۹۵ میلیون تومان محل اعتبارات ماده ۱۸۰) به اداره راه وشهرسازی آستانه اشرفیه ، ۲۸۳ میلیون دریافت شده یادآور شد : این در حالی است که در هفته دولت ۱ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان و در دهه مبارک فجر ۱ میلیاردو ۷۴۰ میلیون تومان فقط در بخش راه روستایی هزینه شده است.
رئیس اداره راه آستانه در ادامه عنوان کرد : پروژه های افتتاح شده در دهه فجر ۸/۵ برابر پروژه های هفته دولت می باشد.
دلدار خاطر نشان کرد : در هفته دولت ۱/۴ میلیارد تومان هزینه شده بود که این مبلغ در دهه فجر به ۱۲ میلیارد تومان رسید.
مهندس دلدار در این مراسم همچنین از امضای تفاهم نامه با دو پیمانکار برای شتاب بخشیدن به پروژه های راه روستایی به منظور رفع مشکلات این راه ها  خبر داد.
قابل ذکر است ، روکش آسفالت محور آستانه به لاهیجان ، روکش و آسفالت راه های روستایی و نقاط مختلف آستانه اشرفیه و بخش بندر کیاشهر و باند دوم محور آستانه به کیاشهر از جمله پروژه های اداره راه آستانه اشرفیه می باشد.
خبرنگار : علیرضا هاتف05 01 02 03

About سردبیر ارشد

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …