چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح پروژه های اداره راه و شهرسازی شهرستان لنگرود در هفته دولت

اختصاصی همای گیلان:همزمان با فرارسیدن هفته دولت پروژه های اداره راه و شهرسازی لنگرود با حضور نماینده شهر ستان لنگرود، فرماندار و مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

در این مراسم محمدزاده رئیس اداره راه و شهرسازی لنگرود ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی از حضور مسئولین به بخشی از عملکرد اداره راه و شهرسازی لنگرود اشاره کرد و گفت : این اداره در در بخش عملیات راه سازی ۵ پروژه را در قالب آسفالت به طول ۲/۱۶ کیلومتر با هزینه ۴ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان داشته است.

محمد زاده این ۵پروژه را روکش آسفالت بزرگراه لاهیجان- لنگرود- رودسر، آسفالت راه روستایی چاف-رادارکومه، آسفالت تعریض راه روستایی لیلاکوه- کومله، آسفالت راه روستایی کهل بن – سوگوابر- ملازگوابر و همچنین اجراء سیستم روشنایی لنگرود –رودسر برشمرد.

وی در ادامه به عمملکرد اداره راه و شهرسازی لنگرود در بخش عملیات راهداری اشاره کرد و گفت : شن ریزی شانه و بستر راه شوسه، تسطیح راههای شنی و شانه راه، ریزش برداری،هدایت آبهای سطحی با دست، قیرپاشی جهت لکه گیری و آسفالت ، لکه گیری سطوح آسفالته ،بوته زنی و علف تراشی با دست یا گریدرو لوله گذاری بخشی از عملیات راهداری اداره می باشد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لنگرود افزود : نظافت پلها و حاشیه جداول، عملیات برف روبی، تهیه ونصب تابلوی اخطاری مثلت و انتظامی دایره و فلش گروهبانی وتهیه ونصب مسیرنما، تهیه ونصب گاردریل، تهیه ونصب تابلوهای سیار، رنگ آمیزی پایه های علائم، رفع آثار تجاوز، خطک شی سرد و نمکپاشی از جمله عملکرد مجموعه همکارانم در بخش عملیات راهداری می باشد.

 

About سردبیر ارشد

Check Also

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه ۵۰ و ۶۰

وجود حدود ۱۸ میلیون « دختر» زیر۳۰ سال در کشور / وضعیت «تجرد» زنان دهه …