چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح پروژه های برق شهرستان املش با حضور فرماندار در هفته دولت

اختصاصی هممای گیلان :همزمان با فرارسیدن هفته دولت، پروژه های اداره برق شهرستان املش با حضور فرماندار شهرستان به بهره برداری رسید.

در این مراسم رئیس اداره برق شهرستان املش ضمن تبریک هفته دولت بر دولتمردان گفت : خیلی خوشحالیم که توانستیم  در این هفته ۸ پروژه قابل افتتاح را با اعتبار ۳۹۲ میلیون تومان  به بهره برداری برسانیم.

حسین نژاد رئیس اداره برق شهرستان املش بیان داشت : اداره برق شهرستان املش علاوه برافتتاح این ۸ پروژه، کلیدزنی ۷ پروژه دیگر را با اعتبار ۳۶۸ میلیون تومان در هفته دولت داشته است.

وی در ادامه افزود : کل اعتبار جذب شده در ۶ماهه اول سال ۱ میلیاردو ۸۰میلیون تومان بوده است که امیدواریم با افتتاح این پروژه ها توانسته باشیم رضایت مردم را کسب نماییم.

در این مراسم فرماندار شهرستان املش ضمن قدردانی از تلاش مجموعه برق شهرستان املش گفت : خیلی خوشحالم که امروز شاهد این هستیم در کل شهرستان هیچ روستای بالای ۱۰ خانوار فاقد برق نداشته باشیم.

جعفری فرماندار املش اظهار داشت : مردم املش لایق بهترینها هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد.

وی خطاب به مجموعه برق شهرستان گفت : خوشبختانه با افتتاح این پروژه ها برق اکثر مناطق تقویت شده است که از این پس، برنامه اصلی اداره برق شهرستان باید ترمیم شبکه فرسوده و همچنین برق دارنمودن تک خانوارها باشد.

1 2 3

About سردبیر ارشد

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …