چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح پروژه های راه و شهرسازی شهرستان لنگرود در هفته دولت

با حضور مسئولین شهرستان لنگرود پروژه راه و شهرسازی شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.

اختصاصی همای گیلان: در این مراسم پرکار رئیس اداره راه وشهرسازی لنگرود ضمن تبریک هفته دولت گفت: بهسازی وآسفالت ۱۲ روستا به طول ۲۰کیلومتر و ۶۰ واحد مسکن مهر از جمله پروژه های هفته دولت می باشد.
پرکار گفت :هزینه انجام پروژه های هفته دولت ۸ میلیارد و ۴۸۱ میلیون تومان می باشد.

وی تصریح کرد: با اتمام اسفالت این ۱۲ روستا؛ شاخص اسفالت روستایی شهرستان لنگرود به ۵۱ درصد رسیده و این نشان از وضعیت مناسب اسفالت است.
پرکار رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنگرود در خصوص افتتاح اسفالت روستای پنو بخش اطاقور که به نمادین افتتاح شد گفت: افتتاح فاز اول این پروژه به طول ۳کیلومتر امروز به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی فاز دوم ان به طول ۳ کیلومتر بزودی اغاز خواهد شد.هزینه این پروژه ۱ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان بوده است.
وی در پایان از از همکاری بخشدار محترم اطاقور و ریاست راهداری و حمل و نقل شهرستان جهت همکاری در پیشبرد پروژه ها قدردانی نمود.
فرماندار شهرستان لنگرود نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات اقای پرکار رییس راه و شهرسازی و اقای مجاوری رییس راهداری و حمل و نقل شهرستان گفت: مسیر، مسیر خدمت است.مسیری که بنیانگذار جمهوری اسلامی ان را پایه گزاری نموده و امروز نیز دغدغه مقام معظم رهبری و دولت است.
جوادپور اظهار داشت: باید در راستای خدمت به مردم، همدل و هم صدا باشیم و در زیر سایه اقتدار رهبر بزرگ انقلاب پیش رویم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …