چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح پروژه های شهرداری اطاقور با اعتبار ۶۲۰ میلیون تومان در هفته دولت

اختصاصی مای گیلان :     افتتاح پروژه  های شهرداری اطاقور با اعتبار ۶۲۰ میلیون تومان در هفته دولت

همزمان با فرارسیدن هفته دولت پروژه های شهرداری اطاقور با حضور فرماندار،معاون فرهنگی  فرمانداری افتتاح شد.

دراین مراسم شهردار اطاقور ضمن تبریک هفته دولت بر تمام دولتمردان گفت : خیلی خوشحالیم که توانستیم با کوشش همه پرسنل شهرداری در این ایام شاهد اتمام این پروژه ها باشیم.

شریفی شهردار اطاقور در خصوص این پروژه گفت :  آسفالت خیابان در ۷ منطقه شهر به طول ۱۳۸۶۷متر مربع با اعتبار۶۲۰ میلیون تومان هدیه مجموعه شهرداری اطاقور به مردم شهیدپرور اطاقور است.

وی در ادامه اسامی این ۷خیابان را برشمرد: آسفالت خیابان شهید رجایی، خیابان منتهی به گورستان ،پل کوگاه تا سربالایی، خیابان زنده یاد دوستی لاخانی، خیابان شهدا، خیابان کوگاه، خیابان ورزش .

درادامه مراسم فرماندار شهرستان لنگرود نیز ضمن تبریک این ایام گفت : نگاه شهرستان به شهر اطاقور از لحاظ تخصیص اعتبارات یک نگاه ویژه است و تمام تلاش ما براین است تا بتوانیم کمبودهای شهر اطاقور را برطرف نماییم.

جوادپور فرماندار لنگرود بیان داشت : مسیرخدمت هموار است هرچند در این راه گاهی موانعی نیز وجود دارد که وظیفه ماست تا با همدلی، دوستی ، تلاش و کوشش از این مسیر با موفقیت عبور نماییم.

وی اظهار داشت : در شهرهای کوچک مانند اطاقور همه ارگانها باید تلاش و همکاری مضاعف تری داشته باشند. یقینا هر گونه اختلاف کوچک ، مشکلات بزرگی را به همراه خواهد داشت.

وی خطاب به  مجموعه شهرداری گفت : ارتباط خود را با مسئولین و رسانه ها افزون نمایید. از رسانه ها بهره گیرید و زیبایی های این شهر زیبا را به همه مردم کشور نشان دهید و از این طریق در جذب توریست بکوشید .                                                    خبرنگار : فاطمه مشفق

11 22 33

About سردبیر ارشد

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …