چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح پروژه  های شهرداری شلمان با حضور فرمانداردر هفته دولت

اختصاصی همای گیلان: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت پروژه های  شهرداری شلمان با حضور فرماندار شهرستان لنگرود و جمعی از مسیولین شهرستان به بهره برداری رسید.

در این مراسم اصغری رئیس شورای اسلامی شهر شلمان ضمن سلام و درود بر امام راحل و شهدای انقلاب و همچنین تبریک هفته دولت به برخی از مشکلات شهر شلمان اشاره کرد و گفت  : ضعف برق در کوچه های شهید علیپور ، جانباز  و خیابان امام –  نداشتن آب شرب در برخی از محلات همچون بالامحله ، آقا سید جلال تا پاسگاه علی آبادو همچنین لایروبی استخر آب قاضی محله جهت رفع مشکلات کشاورزان در فصول کشاورزی از درخواست های بحق مردم شلمان است که امیدواریم با نگاه ویژه فرماندار و مجموعه شهرستان بتوانیم بزودی این مشکلات را مرتفع نماییم.

حسن زاده شهردار شلمان نیز ضمن خوش آمد گویی خدمت مهمانان به پروژه های شهر شلمان اشاره کرد و گفت : افتتاح پارک کودک با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان با انجام اقداما تی همچون خرید دو وسیله بزرگ بازی، موزاییک کاری ،خرید و نصب کف پوش ،حوضچه وسط پارک ، رنگ آمیزی  و تجهیز سرویس بهداشتی که امیدواریم مبارک مردم شلمان باشد.

حسن زاده در ادامه ،۱۲ هزار مترمربع آسفالت محلات  با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان  و همچنین فرش موزاییک ، تعریض خیابان ، لوله گذاری ، فضای سبز و … در مجموع با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات شهرداری برشمرد.

وی در پایان خطاب به فرماندار شهرستان گفت : ۱۲ کوچه خاکی در شهر شلمان باقی مانده که بر اساس برآوره اولیه نیاز به ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد که امیدواریم با حمایت ویژه مسئولین بزودی آسفالت این کوچه ها نیز به پایان رسد.

جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود نیز ضمن قدردانی از تلاش های شهردارو مجموعه شهرداری، صبر و حوصله مردم در تمام مسایل و مشکلات ، حمایت تک تک اعضای شورای شهر گفت : شهر شلمان یک شهر پویا و فعال است. افتتاح پارک کودک یکی از اقدامات زیبای شهرداری است که می تواند با استقرار مسافران ، باعث رونق اقتصادی منطقه گردد.

 

unnamed (1) unnamed (2) unnamed (3) unnamed

About سردبیر

Check Also

همکاری مشترک سپاه و هلال احمر گیلان در ارسال کمک های بشردوستانه و امدادی به کشورها ی جنگ زده

همکاری مشترک سپاه و هلال احمر گیلان در ارسال کمک های بشردوستانه و امدادی به …