چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح پروژه های شهرداری شلمان با اعتبار ۲ میلیارد تومان در چهارمین روز یوم الله دهه فجر

اختصاصی همای گیلان، اصغری رییس شورای شهر شلمان ضمن گرامیداست یاد و خاطره شهدای انقلاب و اسلام و همچنین تبریک یوم الله دهه فجرگفت:از جانب اعضای شورای شهر از تلاش های شهردار محترم و همچنین فرماندار و نماینده محترم شهرستان که در راستای پیشبر اهداف شهر شلمان ما را یاری میرسانند قدردانی می نمایم و امیدوارم این پروژه ها بر مردم شهر شلمان مبارک باشد.
شاد شهردار شهر شلمان نیز ضمن تبریک سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: افتتاح کمربندی شلمان نقطه عطفی برای شهر شلمان خواهد بود تا با قرار گرفتن در نقطه ورودی و تراتزیتی در اینده نزدیک بر اقتصاد مردم شلمان تاثیر گزار باشد.تمام تلاش شهرداری و اعضای شورا بران است تا با ورود در بحث گردشگردی ،باعث اشتغالزایی گردد.
احمدی شاد بیان داست: اعتباری که برای پروژه های افتتاحی در این ایام داشته ایم بالغ بر ۲ میلیارد تومان بوده که امیدواریم در سال بعد بتوانیم خدمات عمرانی بیشتری برای مردم شلمان داشته باشیم.
وی اظهار داشت:حذف ایتم های درامدی سال ۹۷ ،یقینا شهرداری ها را با چالش هایی مواجه خواهد کرد که تلاش ما بران است تا با ایجاد درامدهای پایدار بتوانیم در راستای خدمات دهی بهتر گام برداریم.
شهردار شلمان بحث گردشگری را از مهمترین منابع جذب درامد پایدار عنوان نمود و گفت:کلنگ استخر چند منظوره از جمله مباحث گردشگری است که ما در ان ورود نموده ایم.
وی در خصوص این پروژه که به نام پارک ملت نانگذاری شده بیان داشت: پروژه چند منظوره پارک ملت علاوه بر تامین اب کشاورزان در فصول کشاورزی در بحث اشتغال و درامدزایی مردم منطقه تاثیر بسزایی خواهد داشت.
شاد افزود:این پارک در ۳ فاز تعریف شده که فاز اول ان بحث روشنایی و اسفالت و فضای سبز،فاز دوم ان اسکان موقت مسافران و در فاز سوم هتل های سبک در نظر گرفته شده است.امید اریم با تعریف بودجه فاز اول ان در سال ۹۷،بزودی بتوانیم عملیات اجرایی ان را آغاز نماییم.
لایروبی رودخانه شلمانرود با اعتبار ۳میلیارد ریال از جمله پروژه هایی بوده که با حمایت فرمانداری انجام شده و متاسفانه مورد بی مهری سایر ادارات قرار گرفته است.
وی بازنگری طرح هادی شهر و همچنین بحث ارزش افزوده متعلق به شهرداری ها را از جمله مشکلات شهرداری شلمان مطرح نمود و تقاضای مساعدت و رفع این دو مشکل را نمود.
شهردار شلمان در ادامه لوله گذاری معابر سطح شهر با اعتبار ۱ میلیارد ریال،اسفالت معابر سطح شهر با اعتبار ۸ میلیارد ریال،دیواره سازی و گابیون بندی حلشیه رودخانه با اعتبار ۳ میلیارد ریال،بهسازی فضای سبز و خدمات شهری و جشن انقلاب ۱ میلیارد ریال و لکه گیری اسفالت معابر با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال را از دیگر پروژه های شهرداری شلمان عنوان نمود.
در این مراسم مصطفوی معاون عمرانی فرمانداری لنگرود گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی که شهرداری ها با ان مواجه هستند،و با بودجه ۴ میلیارد تومانی شهرداری شلمان در سال ۹۶ حجم بالای عملیات عمرانی جای قدردانی و نشان از همت والای مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر است.
مصطفوی افزود: لایروبی رودخانه شلمانرود کار بسیار ارزنده ای است که شهرداری با کمک شورای شهر آغاز نموده و زبانزد شهرستان است.
معاون عمرانی فرمانداری به وسعت اقدامات شهرداری ها اشاره کرد و گفت: ورود به بحث احداث پارک از جمله کارهایی که یقینا با انجام ان هم بر اقتصاد مردم منطقه و هم شهرداری تاثیرگذار خواهد بود و این جای قدردانی دارد که شهرداری شلمان در این عرصه نیز ورود کرده است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …