چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح کشتارگاه صنعتی در دیلمان ضرورت اقتصاد منطقه بوده ،باعث تعریف شغلهای جدید خواهد شد/ علیپور مدیر مسئول همای گیلان

اختصاصی همای گیلان: قدر مسلم برآورد نیازهای یک منطقه وتلاش در جهت تامین آنها از مهمترین عناصر ترقی اقتصاد تلقی می گردد.بی شک یکی از نیازهای اساسی انسانها ،تامین پروتین غذایی از جمله گوشت قرمز می باشد که در سبد غذایی ما دارای اهمیت فراوان است.
آنچه مسلم است انسانها به جهت حس خود دوستی تلاش می کنند از سلامت موجودات زنده دیگری که تغذیه می کنند اطمینان حاصل نمایندلذادر این مسیر به تعارفی همچون دام پزشکی وکشتارگاه می پردازند تا بتوانند در حقیقت سلامت خود را تضمین نمایند.
از آنجائیکه موضوع هدف ،افتتاح کشتارگاه صنعتی در منطقه توریستی دیلمان است باید اذعان داشت رشد فزایند توریست واضافه شدن جمعیت خود دلیلی متقن برای پرداختن به این ضرورت بودزیرا هم موجب کاهش هزینه ها ی مردم در حمل دام به نقاط دور دست می شود وهم تامین گوشت بصورت بهداشتی را به همراه خواهد داشت .از سوی دیگر احداث دامپروری های صنعتی در منطقه خواهد شد با این امید که منجر به راه اندازی صنایع تبدیلی از جمله پودر استخوان وامعاء واحشاگردد.در نتیجه دام به قیمت خود فروخته شده وواسطه ها بعد مسافت جهت ذبح در کشتارگاه وغیر را دستاویزی برای افزایش قیمت قرار نخواهد داد.
ناگفته نماند که در عصر کنونی آمار صحیح مهمترین اصل اقتصاد تعریف می شود لذا وجود کشتارگاه موجب خواهد شد که آمار دقیق از میزان نیازهای منطقه به گوشت قرمز بررسی گردد.
البته سلامتی انسانها که همیشه برهمه چیز مقدم است تامین خواهد شد.
زیرا معمولا ذبح در کنار انهارصورت می گرفت وامعاء واحشاء کنار رودخانه ها رها می گردید که خود موجب ایجاد بیماریهای زیادی در انسان می گردد که خوشبختانه این معضل با احداث کشتارگاه صنعتی دردیلمان برطرف گردید.

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …