چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح گازرسانی به ۱۲ روستای بخش اطاقور در هفته دولت

اختصاصی همای گیلان، همزمان با فرارسیدن هفته دولت،گاز رسانی به ۱۲ روستای بخش اطاقور شهرستان لنگرود با حضور جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود ، سمیعی معاون بهره برده برداری شرکت گاز استان و جمعی از مسئولین شهرستان و بخش اطاقور افتتاح شد.
در این مراسم سمیعی معاون بهره برداری شرگت گاز استان گیلان ضمن تبریک هفته دولت گفت :خیلی خوشحالیم که در این ایام توانستیم گاز رسانی به ۱۲ روستای بخش اطاقور را با اعتبار ۱۲میلیارد ریال را به اتمام برسانیم.
سمیعی بیان داشت: با اتمام این ۱۲ روستا شاخص بهره مندی از گاز در شهرستان لنگرود به ۹۸/۱ رسیده و فقط چند روستای تک خانوار و صعب العبور باقی مانده است.
وی گفت: حجم بالای کار در بخش گازرسانی به روستاها نشان از همت و همدلی است و در این راستا از پیمانکاران و مجموعه گاز شهرستان لنگرود قدردانی می نمایم.
فرماندار شهرستان لنگرود نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: از اقای شهابی رییس گاز شهرستان لنگرود و مجموعه پرتلاش ایشان و همچنین از شرکت گاز استان جهت همت و تلاششان قدردانی می کنم.
جوادپور افزود:یقینا شهرستان لنگرود را می توان از جمله شهرستان های سبز نام برد و این نشان از همدلی و خدمت بی منت همه مسئولین شهرستان است.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …