چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح یک واحد گاوداری پانزده رأسه شیری در روستای بیدرون شهرستان سیاهکل در دهه مبارک فجر

به گزارش همای گیلان  یک واحد گاوداری  پانزده رأسه شیری با اعتبار بالغ بر۳۰۰میلیون تومان افتتاح و بهره برداری رسید . در مراسم افتتاح این طرح که  حاجتی فرماندار شهرستان سیاهکل ، محمدیان معاون فرماندار ، سهرابی بخشدار مرکزی ، کوهستانی  مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان و برخی از مدیران محلی حضور داشتند،  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیاهکل  گفت:برای این دامداری  ۱۵ رأسه مبلغ  ۳۰۰میلیون تومان از آورده شخصی و تسهیلات بانکی هزینه شده است . فرماندار شهرستان سیاهکل نیزطی سخنانی اظهار داشت :  ازهمه کسانی که با ایجاد شغل موجب شکوفایی اقتصاد می شوند باید تقدیر ویژه نمود .  حاجتی خاطر نشان کرد : طی  چند سال اخیر اقدامات خوبی دربخش کشاورزی  انجام گرفته است بطوریکه در سال گذشته ۵ میلیارد تومان  جهت توسعه  کشاورزی سرمایه  گذاری شده اسیت که این ا مر نشان می دهد شهرستان در بخش کشاورزی فعالیت خوبی داشته است. وی ضمن تشکر ازعاشوری  سرمایه گذار  این طرح  گفت :  این سرمایه گذار عزیز  توانسته است در زمینه تولید که  نیاز اساسی کشور است در جهت کمک به جامعه و ایجاد اشتغال گام بردارد که قابل تحسین است .

در ادامه آرمان عاشوری سرمایه گذار این گاوداری ۱۵ رأسه شیری  گزارشی در خصوص احداث این واحد تولیدی ارائه داد و  اذعان داشت :  این طرح  از سال ۸۹ شروع بکار نموده و هم اکنون با ۳۰ رأس  گاو شیری روزانه ۳۰۰ لیتر شیر تولید می نماید که در تأمین نیاز های شیری این شهرستان گام برداشته است . وی افزود: نژاد این گاوهای شیری دو ر گه و سیمین تال  است . شایان ذکر است این طرح بعنوان طرح نمونه شهرستان  سیا هکل به استان معرفی شده است . 

یاد آور می شود : کوهستانی از افتتاح سه طرح دیگر  جهاد کشاورزی  شامل کارخانه شالیکوبی  مدرن  ۱۵۰۰ تنی( با صرف هزینه  ۷۰۰ میلیون تومان شامل آورده شخصی سرمایه گذار و  تسهیلات بانکی )و دو مرغداری  گوشتی با ظرفیتهای ۲۰ هزا ر قطعه   و ۱۰ هزار قطعه  در همین ایام خبر داد .  SAM_9567 

SAM_9561

SAM_9558

SAM_9570

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …