چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۲۶۰ میلیارد ریال طرح آب و فاضلاب روستایی گیلان در هفته دولت

۲۶۰ میلیارد ریال طرح آب و فاضلاب روستایی در هفته دولت در گیلان به بهره برداری می رسد.

همای گیلان؛ محبعلی رنج ور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به افتتاح طرح های تامین و تقویت آب آشامیدنی ۲۶ روستای گیلان در هفته دولت گفت: ۱۹۰ میلیارد ریال برای این طرح ها هزینه شده است.

وی افزود: با بهره برداری از طرح های تامین و تقویت آب آشامیدنی ، بیش از ۱۲ هزار و ۵۳۳ نفر از نعمت آب شرب پایدار و سالم بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: برای آبرسانی به این جمعیت روستایی گیلان ۲۵۸ کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع، حفر ۳ حلقه چاه، بهسازی۲ دهنه چشمه، ۲ باب ایستگاه پمپاژ و هزار و ۴۵۰ مترمکعب مخزن اجرا شده است.

محبعلی رنج ور اظهار داشت:با بهره برداری از این طرح ها شاخص بهره مندی روستاهای گیلان از آب شرب سالم و بهداشتی به بیش از۷۶ درصد می رسد.

وی با بیان اینکه ۶ طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب روستاهای گیلان نیز آماده بهره برداری است، افزود: با اجرای این طرح ها ۴ هزار و ۸۰۰ نفر از روستاییان شهرستان های رشت، شفت، آستانه اشرفیه، لاهیجان و آستارا از سیستم مدرن فاضلاب برخوردار شده اند.

محبعلی رنج ور تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این اجرای طرح ها ۷۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است./باشگاه خبرنگاران

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …