چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۳۶ پروژه تولیدی و عمرانی جهاد کشاورزی گیلان در دهه فجر

همای گیلان:رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت: ۳۶ پروژه اعم از تولیدی خدماتی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۲۵ هزار ۲۰ میلیون ریال در ایام پر برکت دهه فجر در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

139404201641147895677954

علیرضا شعبان‌نژاد  با بیان اینکه دهه فجر یادآور انقلابی ماندگار در تمامی تاریخ است، اظهار داشت: سازمان جهادکشاورزی گیلان در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۷ پروژه تولیدی و خدماتی و ۱۹ پروژه عمرانی را در سطح استان افتتاح می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در زمینه‌های آب و خاک، تولیدات دامی، تولیدات گیاهی و صنایع کشاورزی هستند خاطرنشان کرد: این پروژه ها در شهرستان های رشت، رودبار، صومعه‌سرا، شفت، سیاهکل، لنگرود، املش، رودسر، انزلی، ماسال و تالش به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان تصریح کرد: با بهره‌برداری از این ۳۶ پروژه تولیدی، خدماتی و عمرانی به‌طور مستقیم برای ۱۲۰ نفر در سطح استان اشتغال‌زایی شد.

وی ۱۹ پروژه عمرانی را در بخش احیاء کانال آب روستایی، احداث پمپاژ، چاه عمیق و انتقال آب و اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار اعلام کرد و افزود: احداث سردخانه، تولید خاک پوششی، گاوداری شیری، مرغداری گوشتی، بسته‌بندی مرغ، روغن صنعتی و تولید پودر استخوان ۱۷ پروژه تولیدی و خدماتی این سازمان است.

شعبان‌نژاد با بیان اینکه با افتتاح و بهره‌برداری از این ۱۹ پروژه ۶۶۳ از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: اعتبار بالغ بر ۷۸ هزار ۵۰ میلیون ریال برای این ۱۹ طرح هزینه شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان با بیان اینکه ۷ طرح صنایع کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ هزار ۸۰۰ میلیون ریال در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد تصریح کرد: با افتتاح این طرح به‌طور مستقیم برای ۷۸ نفر در سطح استان اشتغال‌زایی می‌شود.

وی گفت: همزمان با ایام دهه فجر ۱۰ طرح تولیدات دامی با اعتباری بالغ بر ۹۰ هزار ۴۷۰ میلیون ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح طرح‌های مذکور برای ۴۲ نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود.\\ تسنیم

About سردبیر

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …