چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۱۵ پروژه عمرانی و فرهنگی شهرداری لاهیجان در هفته دولت با حضور استاندار گیلان

اختصاصی همای گیلان:۱۵ پروژه عمرانی و فرهنگی شهرداری لاهیجان در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۶۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

DSCN0605
این افتتاحیه با حضور دکتر نجفی استاندار گیلان،ایرج ندیمی نماینده مردم شهرستانهای لاهیجانوسیاهکل، حجت الاسلامعبداله زاده امام جمعه، محمد علیزاده فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان لاهیجان برگزار شد.
شهردار لاهیجان طی گفتگویی گفت:۱۵ پرژوه شهرداری در این ایام افتتاح و به بهره برداری رسید که برای آنها ۱۶۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.
کحالی افزود: جهت افتتاح گلزار شهدای آقا سید محمد یمنی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال از محل درآمدهای استانی و شهرداری هزینه شده است.
وی اظهار داشت: هزینه صرف شده جهت زیرسازی و آسفالت معابر شهری به مساحت ۲۰۸۸۱۵ متر مربع و احداث پل تموشل به ترتیب ۸۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰ و ۳۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال از محل درآمدهای شهرداری و استانی است.
شهرداری لاهیجان با اعلام این مطلب که ۸۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال جهت کلنگ زنی و آغاز پروژه احداث پل رزمندگان از محل درآمدهای شهرداری هزینه شده است افزود:۷۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال از محل درآمدهای عمومی شهرداری برای احداث پارک و محوطه پل خشتی به مساحت ۲۸۰ متر مربع اعتبار گذاشته شده است.
کحالی خاطر نشان کرد: دیگر پروژه ای که در این ایام افتتاح و به بهره برداری رسید بازسازی کامل و احداث پارک رفتگر به مساحت ۱۸۰۵ متر مربع است که برای آن هم از محل درآمدهای عمومی شهرداری ۲۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال هزینه نموده ایم.
وی با اشاره به این مطلب که بازسازی کامل و احداث پارک جانبازان به مساحت ۶۸۰ متر مربع ۲۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال هزینه در برداشته است اظهار داشت : ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال برای پارک و بوستان های ضلع شمالی استخر به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع اعتبار صرف شده است.
شهرداری لاهیجان تصریح کرد: باز سازی کامل و احداث پارک گلها به مساحت ۱۳۰۳ متر مربع و احداث پارک و پیست دوچرخه سواری واقع در عاقلیه به مساحت ۶۵۵۰ متر مربع، به ترتیب برای شهرداری ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰/۲ و ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۲ ریال هزینه در برداشته است.
کحالی با اعلام این مطلب که اعتبار گذاشته شده برای پیاده رو سازی و فرش بتن سطح شهر به مساحت ۵۱۰۲۷ متر مربع ۲۵۵۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد افزود: جهت لوله گذاری دفع آبهای سطحی به مساحت ۵۰۱۰ متر طول ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۲۱ ریال هزینه شده است.
وی عنوان کرد: ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰ ریال اعتبار برای احداث مرکز کمکهای اولیه و امداد خرج شده است.
شهرداری لاهیجان تاکید کرد: دیگر پروژه این شهرداری که در این هفته افتتاح شد ایجاد سیل برگردان و دیوار حفاظتی واقع در بلوار دکتر حکیم زاده است که برای آن هم ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰/۳ ریال هزینه نموده ایم.

DSCN0588 DSCN0593 DSCN0573

 

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …