چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۱۶ طرح عمرانی و فرهنگی رحیم‌آباد رودسر در دهه فجر

بخشدار رحیم‌آباد از افتتاح ۱۶ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در این بخش خبر داد.

 

به گزارش همایی گیلان به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، نادر علی‌نیا عصر امروز در نشست تبیین برنامه‌های این شهرستان اظهار کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید مبتنی بر مردمی بودن و با ارائه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی از افتتاح ۱۶ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در ایام دهه مبارک فجر در رحیم‌آباد خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه‌ها حدود ۲ میلیارد تومان از منابع ملی و استانی هزینه شده است.

این مسئول آسفالت راه روستایی «لانک» به طول ۱.۵ کیلومتر را از پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجر اعلام کرد.

وی احداث دیوار ضامن و آب‌نما به طول ۱۹۹ متر، گابیون‌بندی به طول ۴۱ متر در روستای «شوییل» با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های ایام دهه فجر برشمرد.

علی‌نیا اجرای پروژه‌های خودکفایی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح عنوان کرد.

وی از برگزاری کشتی گیله‌مردی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در بخش رحیم‌آباد خبر داد و گفت: این مسابقات از شب پنجشنبه ۱۹ دی جاری به مدت ۲۰ شب و با حضور زبده‌ترین پهلوانان گیلان و مازندران برگزار می‌شود.

بخشدار رحیم‌آباد مکان برگزاری این مراسم را در سالن ورزشی شهید غفور صمدپور از ساعت ۸ تا ۱۱ شب اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه باید از تمام توان برای باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر استفاده کرد، یادآور شد: بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی مردم به ویژه جوانان این مرز و بوم نسبت به اهداف انقلاب اسلامی باید از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام باشد.

About

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …