چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۱۷ پروژه شهرداری لاهیجان

۱۷ پروژه شهرداری لاهیجان با اعتبار یازده میلیارد و ششصد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید . به گزارش همای گیلان شهردار لاهیجان در آیین بهره برداری ازاین پروژه ها ، در افتتاح گلخانه حاجی آباد اظهار داشت : یکی از اهداف شورای اسلامی شهر و شهرداری صرفه جویی در هزینه ها می باشد لذا حسب همین مبحث سعی کردیم پروژه های متعددی را در سطح شهر افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

 رضا کحالی با اعلام این مطلب که در این ایام ۱۶ پروژه دیگر با اعتباری بالغ بر یازده میلیارد و ششصد میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید گفت : پروژه ای که هم اکنون افتتاح می شود تکمیل پروژه تولید گل و گیاه است که ۱۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای آن سرمایه گذاری شده است. وی تصریح کرد : ۱۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جهت تکمیل فاز دوم ساختمان ستادی شهرداری (که در نوع خود منجصر بفرد است و نخستین شهرداری در شمال کشور با طراحی داخلی و بدون دیوار می باشد جهت تسهیل مراجهات مردمی )که در این ایام به بهره برداری رسید.

شهرداری لاهیجان خاطرنشان کرد : احداث پارک جدید در ضلح شمالی استخر و همچنین احداث پارک و محوطه پل خشتی لاهیجان از دیگر خدمات این شهرداری بود که به ترتیب ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و ۷۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای هزینه شده است.کحالی با اعلام این مطلب که احداث و تکمیل پارک کوی سوستان ۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد برای شهرداری هزینه در بر داشته است اذعان کرد: جهت  لوله گذاری دفع آبهای سطحی ۱۴/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال سرمایه گذار شده است.

وی تصریح کرد : ۱۵/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای پیاده روسازی و فرش بتن سطح شهر هزینه نموده ایم همچنین سرمایه گذاری جهت احداث پل روستای تموشل ۳/۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰بوده است.

شهردار لاهیجان یاد آور شد : این شهرداری جهت افتتاح ساختمان موزه، مردم شناسی و ایجاد سیل برگردان و دیوار حفاظتی و نیز تکمیل و مرمت ساختمان ملکی شهرداری به ترتیب ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ، ۳/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه نموده است.

شایان ذکر است احداث ساختمان سازمان موتوری و تکمیل ساختمان سالمندان لاهیجان نیز به ترتیب ۷۵۰/۰۰۰/۰۰۰و ۱/۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ هزینه در برداشته است .

وی افزود : ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال نیز برای رونمایی از سایت جدید شهرداری سرمایه گذاری شده است همچنین در این ایام از محل درآمدهای شهرداری لاهیجان کلنگ پارک ۱۷ هزار متری به زمین زده شده است.

در ادامه رئیس شورای شهرلاهیجان گفت : ایام الله فجر یادآور رشادتهای جوانان این مرز و بوم است مردمانی که ما را به اینجا رسانده اند تا امروز در سنگر خدمت رسانی به مردم انجام وظیفه نماییم همان هایی که باعث شده اند تا مردم دنیا به ما افتخار نمایند.

ابراهیم مهربان افزود : همه این پروژه ها با تلاش شهرداری محترم و یاری اعضای شورای شهر حادث شده است امیدوارم که مرضی خداوندتعالی قرار گیرد.

آنگاه نماینده مردم شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل گفت : همه ما فجر آفرین هستیم، فجر یک اتفاق زمینی است که به رهبری امام (ره) حاصل شد.

ایرج ندیمی با بیان این مطلب که باید از شهدا و خانواده آنان قدردانی شود اظهار داشت : انقلاب باعث شد تا ما به دستاوردهای خوبی برسیم لذا ما به انقلاب مدیون هستیم .

وی افزود : عده ای در اوایل انقلاب عنوان می کردند که ارتش باید منحل شود اماامام با هوش و درایت گفت: “نه اینگونه نباید باشد بلکه ارتش بیست میلیونی باید باشد اما از سوی دیگر سپاه  را تشکیل داد . ”

نماینده مردم در خانه ملت اذعان داشت : انقلاب طی ۳۵ سال فشارهای اقتصادی ، نظامی و فرهنگی زیادی متحمل شده است. یکی از این فشارها جنگ بود که خوشبختانههمه مشکلات از سر راه برداشتهشد تا ما با وجود انقلاب به خودباوری رسیدیم.

ندیمی با بیان این مطلب که ما باید به خودکفایی برسیم گفت : ما باید در کنار صنعت ، صنایع تبدیلی ایجاد نماییم و باید کارهای خود را خودمان انجام دهیم.

وی تصریح کرد : از اینکه می شنوم لاهیجان یک شهر قشنگ است بسیار خوشحال می شوم.

شایان ذکر است در مراسم افتتاح پروژه شهرداری ندیمی نماینده مجلس شورای علیزاده فرماندار ، کحالی شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان و جمعی از مدیران حضور داشتند.

 

SDC11187

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

SAMSUNG DIGITAL CAMERASAMSUNG DIGITAL CAMERASDC11190SDC11189SDC11185SDC11183

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …