چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۲ پروژه شیلات شهرستان املش در دهه فجر

اختصاصی همای گیلان:همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر دو پروژه پرورش ماهیان سردآبی و گرم آبی در شهرستان املش با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان املش به بهره برداری رسید.

1

در این مراسم  رئیس اداره شیلات املش ضمن تبریک ایام دهه فجر در خصوص این دو پروژه گفت : یکی از پروژه ها افتتاح پرورش ماهیان سردآبی گرگرود املش است. این پروژه در مساحت ۲۰۰ متر مربع بنا، ظرفیت ۸ تن تولید سالانه و ارزش سرمایه گذاری تا ۱۰۰ میلیون تومان را داراست.

قربان نیا بیان داشت : سرمایه گذار این پروژه آقایان علیزاده و رمضانی بوده است و که با توجه به قرار گرفتن در منطقه توریستی امکان این را برای این عزیزان فراهم نموده تا در کنار پرورش ماهی و استقبال خوب مسافران در آینده با افتتاح رستوران غذایی آبزیان پروژه خود را توسعه دهند.

وی در ادامه گفت : پروژه دیگرشیلات املش افتتاح پرورش ماهیان گرم آبی زربیجار بوده است. سرمایه گذار طرح آقای فرجی است و برای ۳ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی نموده است.

قربان نیا رئیس اداره شیلات املش تصریح کرد: این پروژه در مساحت ۳۰۰۰ متر مربع ، با ظرفیت تولید ۲ تن در سال و اعتبار ۲۵ میلیون تومان وام بوده است که مدیر این طرح در کنار پرورش ماهی ، به کارهای دام و طیور نیز همزمان پرداخته است.

جعفری فرماندار املش در افتتاح این پروژه گفت  : یکی از مهمترین کارهایی که در این هفته می توان نوید آن را به مردم فهیم املش داد مصوبه طرح راه سراوان- سیاهکل- رحیم آباد به چابکسر است که یقینا پس از انجام کار شهر املش را از بن بست درخواهد آورد.

جعفری بیان داشت : بیمارستان املش نیز طرح بزرگی است که در دولت تدبیر و امید انجام شده است که امیدواریم این دو طرح بزرگ بر مردم مبارک باشد.

وی بیان داشت : ساخت فرهنگ روی آوری به شیلات کار بسیار سختی است که عزم بالایی را می طلبد.  افتتاح این دو پروژه با ایجاد اشتغالزایی هم سطح با پروژه های بزرگ شهرستان است و جای قدردانی دارد.

2

About سردبیر ارشد

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …