چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۲۰ پروژه در بخش مرکزی سیاهکل

اختصاصی همای گیلان : سرپرست بخشداری مرکزی سیاهکل طی گفتگویی گفت: ۲۰ پروژه در دهه فجر در بخش مرکزی سیاهکل افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

هادی جعفر زاده افزود: گاز رسانی رسانی به روستای اشکجهان بهلو با اعتباری بالغ بر ۲۶۴ میلیون تومان ، آسفالت راه روستایی لیش با اعتبار ۱۲ میلیون تومان ، افتتاح سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفره تازه آباد و ساختمان حوزه خواهران با صرف هزینه ۱ میلیارد تومان از جمله پروژه های افتتاح شده در بخش مرکزی سیاهکل در ایام الله دهه فجر می باشد.

photo_2016-02-08_16-35-36

وی اظهار داشت : ۳ مسکن مدد جویی و همچنین  ۵ پروژه راه روستایی دینچ و کوجیل از دیگر پروژه هایی هستند ک در این ایام افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست بخشداری مرکزی سیاهکل در ادامه بیان داشت: دیگر پروژه های قابل افتتاح این بخش بهره برداری از پروژه بنیاد مسکن این شهرستان در روستای فشتال و کلامسر می باشد و ضمن آنکه بهره برداری از دفتر پیشخوان در روستای چالشم دیگر پروژه قابل افتتاح این بخش می باشد.

جعفر زاده اظهار داشت: در سال ۹۴ ، ۱۷ کیلومتر ار راه های روستایی آسفالت شده است که از این حیث امسال سال خوبی برای این بخش بوده است.

وی اذعان داشت: در بخش گاز رسانی ۱ پروژه به بهره برداری رسید و۳۰ روستا در دست اقدام است گفت: هم اکنون ۳۴ پروژه روستای این بخش از نعمت گاز برخوردار هستند و تا پیش از این شاخص برخورداری این بخش ۳۷ درصد بوده که با افتتاح این پروژه ها شاخص بخش مرکزی به ۷۰ درصد خواهد رسید.

سرپرست بخشداری مرکزی سیاهکل فرسوده بودن انشعابات آب روستایی از عمده ترین معضلات بخش روستاهای بخش مرکزی عنوان کرد و اضافه کرد: تخریب سه دهنه به دلیل سیلاب از دیگر مشکلات این بخش در قسمت کشاورزی می باشد که از طریق دستگاه های مربوط در حال پیگیری و حل مشکل می باشد.

لازم به ذکر است که روستاهای بخش مرکزی شهرستان سیاهکل دارای ۱۱۱ روستا می باشد و ۶۵ روستا دارای شورای اسلامی و ۴۵ دهیاری می باشد.

 

About سردبیر

Check Also

گزارش اختصاصی؛ عسگر اسلامدوست نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم شهردار شاندرمن: پارک جنگلی ۲۷ هکتاری یک سرمایه عظیم برای شاندرمن است

گزارش اختصاصی؛ عسگر اسلامدوست نماینده ادوار تالش بزرگ در مراسم شهردار شاندرمن: پارک جنگلی ۲۷ …