چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۳.۵ کیلومتر آزاد راه رشت‌ـ قزوین تا پایان سال

همای گیلان: استاندار گیلان گفت: ۳.۵ کیلومتر آزاد راه رشت‌ـ‌قزوین تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فارس: افتتاح 3.400 کیلومتر آزاد راه رشت‌ـ قزوین تا پایان سال

 محمدعلی نجفی ظهر امروز در جمع مدیران استان با اشاره به وضعیت ۱۱ کیلومتر باقی‌مانده آزاد راه رشت ـ‌قزوین اظهار کرد: امسال برای رفاه مسافران ۳.۴۰۰ کیلومتر آزاد راه زیر بار ترافیک می‌رود.

وی با بیان اینکه عمده مسیر مذکور تونل است، افزود: بیش از سه کیلومتر آزاد راه از طرف تهران به رشت افتتاح می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه کارگران در داخل تونل‌ها به صورت شبانه‌روز مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: با افتتاح مسیر مذکور مسافر از تهران با عبور از شهر منجیل وارد رودبار و جاده‌ای که اتوبان دارد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح آزاد راه در مسافران انگیزه سفر ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: حدود هشت کیلومتر دیگر از آزاد راه رشت‌ـ‌قزوین باقی مانده که حدود دو یا سه سال برای افتتاح آن زمان می‌برد.

نجفی با تصریح بر اینکه پیش‌بینی می‌شود نوروز ۹۵ شاهد حجم زیادی از مسافران در گیلان باشیم، یادآور شد: با توجه به ناامنی و نامهربانی فضای کشورهایی مانند ترکیه، انگیزه مسافرت به ایران و گیلان افزایش می‌یابد.

وی وضعیت جاده‌های گیلان را مناسب ارزیابی کرد و متذکر شد: امسال نسبت به سال‌های گذشته جاده‌های گیلان وضعیت مناسبی دارند و مردم در داخل استان پذیرای مهمانان می‌شوند.

 استاندار گیلان احداث تونل‌های زیاد در محور قابل افتتاح آزاد راه تهران‌ـ رشت را یکی از جاذبه‌های این استان عنوان کرد و یادآور شد: در این محور تونل‌های زیبا ایجاد شده که خود موجب ایجاد انگیزه سفر به گیلان می‌شود.//فارس

 

About سردبیر

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …