چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۳.۶ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت‌ ـ قزوین در ۲۷ اسفند

همای گیلان : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از افتتاح یک لاین از ۳.۶ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین در محور منجیل در تاریخ ۲۷ اسفند‌ماه جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: افتتاح 3.6 کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت‌ ـ قزوین در 27 اسفند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از افتتاح یک لاین از ۳.۶ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین در محور منجیل در تاریخ ۲۷ اسفند‌ماه جاری خبر داد.

 حجت شعبان‌پور دقایقی پیش در مراسم آغاز رزمایش طرح نوروزی پلیس‌راه گیلان اظهار کرد: سالانه باید ۱۰ درصد در تلفات جاده‌ای کاهش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هنوز به عدد مذکور نرسیده‌ایم، تصریح کرد: گیلان جزء استان‌های برتر در حوزه کاهش تلفات جاده‌ای در کشور است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان به ۶۱۹ نفر تلفات جاده‌ای از ابتدای امسال تاکنون در این استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته تعداد ۶۲۱ نفر تلفات جاده‌ای گیلان بود که در سال جاری دو نفر کاهش تلفات داشتیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۱۱ نفر عابر پیاده در جاده‌های گیلان کشته شدند، خاطر نشان کرد: امسال تعداد ۲۰۳ نفر موتورسیکلت سوار در جاده‌های استان کشته شدند.

شعبان‌پور از مطالعه تمام نقاط پرحادثه در گیلان خبر داد و یادآور شد: از تمام مناطق مذکور بازدید میدانی انجام شده است.

وی به بهره‌برداری از یک لاین آزادراه رشت‌ ـ قزوین در ۲۷ اسفندماه جاری اشاره کرد و گفت: ۳.۶ کیلومتر از مسیر مذکور در منجیل افتتاح می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه یک لاین از کنار گذر بندر انزلی‌ ـ رضوانشهر نوروز سال ۹۵ زیر بار ترافیک می‌رود، خاطر نشان کرد: بهره‌برداری از کمربندی لنگرود از جمله برنامه‌های ما در نوروز سال ۹۵ است.

کاهش تلفات جاده‌ای گیلان در سه سال متوالی

فرمانده پلیس‌راه گیلان نیز در مراسم مذکور گفت: رزمایش پلیس‌راه گیلان در راستای انضباط‌بخشی ترافیکی از امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا پایان نوروز سال ۹۵ ادامه دارد.

مهیار رستگار کاهش تلفات جاده‌ای را از اهداف طرح مذکور ذکر کرد و افزود: نوروز سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو وارد گیلان شده بودند.

وی با اشاره به ثبت دو میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در ورودی‌های گیلان در نوروز سال ۹۴، خاطر نشان کرد: سه سال متوالی در ایام نوروز کاهش تلفات جاده‌ای در استان داشتیم و امیدواریم این روند در نوروز سال ۹۵ تداوم یابد.// فارس

About سردبیر

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …