چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۳۰۳ پروژه توزیع برق گیلان در دهه فجر

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از افتتاح ۳۰۳ پروژه شهری و روستایی این شرکت با اعتباری بالغ بر ۱۷۶ میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.

 

به گزارش همای گیلان به نقل از فارس مرتضی طالبی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر شرکت توزیع برق گیلان اظهار کرد: با تلاش، پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان دست‌اندرکار شرکت توزیع نیروی برق گیلان تعداد ۲۸۹ پروژه شهری و روستایی برای دهه فجر آماده شده است.

وی این پروژه‌ها را در زمینه احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و ترانسفورماتورهای هوایی، زمینی و پست کمپکت «برطرف شدن ضعف برق» عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیری برق گیلان مجموع اعتبار هزینه شده پروژه‌های مذکور را بالغ بر ۱۶۶.۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی گفت: ۱۴ پروژه «تامین برق روستایی» نیز به مبلغ ۹.۵ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

به گفته طالبی در راستای تحقق شعار دولت تدبیر و امید مبنی بر محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم، تعداد ۱۴ روستا در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی شهرستان‌های تالش، رودبار، رضوانشهر و رودسر برق‌رسانی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه‌های تامین برق روستایی بیش از ۲۲.۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی (۲۰ کیلو ولت) و بالغ بر ۱۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی برای تامین برق روستاییان احداث شده است.

این مسئول از بهره‌مندی تعداد ۲۱۶ خانوار روستایی از نعمت روشنایی برق در گیلان خبر داد.

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …