چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۴ پروژه برق شهرستان لنگرود با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در هفته دولت

اختصاصی همای گیلان: در دومین روز از هفته دولت ۴ پروژه برق شهرستان لنگرود با حضور مصطفوی معاون فرهنگی وعمرانی فرمانداری شهرستان لنگرود و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

در این مراسم رضایی مدیر امور توزیع برق شهرستان لنگرود ضمن تبریک هفته دولت بر دولتمردان گفت : شهرستان لنگرود ۲۲۰۰کیلومتر شبکه برق دارد که از این میان ۷۰۰ کیلومتر فشار قوی و مابقی فشار ضعیف است. اگر تنها ۲۰ درصد این شبکه فرسوده باشد نیازمند ۸۸ میلیارد تومان اعتبار است .

رضایی به بحران برف سال گذشته اشاره کرد و گفت : خوشبختانه با تلاش شبانه روزی مجوعه برق شهرستان و حمایت مسئولین اقدامات خوبی انجام شد که در راستا جهت رفع مشکلات ،۲ میلیارد تومان در حین بحران ، و ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای بهسازی شبکه اسیب دیده بحران هزینه شده است.

unnamed

وی در ادامه به پروژه های هفته دولت اشاره کرد و گفت : احداث ۳۰ دستگاه پست هوایی جهت افزایش ظرفیت شبکه و برطرف نمودن ضعف برق  با اعتبار ۷۴۸ میلیون تومان ، احداث ۵۰۰۰ متر شبکه ۲۰کیلو ولت هوایی با کابل خودنگهدار جهت تقویت برق  با اعتبار ۵۴۰ میلیون تومان ، احداث ۵۵۰۰ متر کابل خودنگهدار فشار ضعیف جهت تقویت برق  با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و همچنین احداث پست هوایی ۱۰۰ کیلوولت آمپر و اصلاح ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی روستای ملاط با اعتبار ۵۲ میلیون تومان در این ایام به بهره برداری می رسد.

رضایی  مدیر امور توزیع برق شهرستان لنگرود بیان داشت : مجموع اعتبار این چهار پروژه ا میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان بوده که امیدواریم بر مردم شهرستان مبارک باشد.

وی در پایان ضمن قدردانی از حمایت های لاهوتی  نماینده شهرستان لنگرود و جوادپور فرماندار شهرستان  افزود : از صبوری و برداری مردم شهرستان در تمام سختی ها و همچنین تلاش شبانه روزی مجموعه برق شهرستان که صادقانه و پرتلاش در راستای خدمت به مردم گام بر می دارند تشکر می نمایم.

خبرنگار : فاطمه مشفق

unnamed (1) unnamed (2) unnamed (4)unnamed (3)

About سردبیر

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …