چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۷۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان در هفته دهه فجر

نشست خبری فرماندار شهرستان لنگرود با خبرنگاران استانی و شهرستانی لنگرود در قالب کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر استان گیلان در سالن همایش فرمانداری لنگرود برگزار شد.

محمدبیگی فرماندار شهرستان لنگرود با بیان این مطلب که ” خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند ” گفت : شما خبرنگاران باید واقعیت ها منعکس کنید. مشکلات مردم را به گوش مسئولین و عملکرد مسئولین را به گوش مردم برسانید.

فرماندار لنگرود اظهار داشت : دهه فجر فرصتی است برای بازنگری ارزش و آرمانها. دهه فجر پیروزی خون بر شمشیر و معجزه الهی است.

وی تصریح کرد : ایمان به خدا، رهبری امام راحل و وحدت مردم ملاک پیروزی کشور ما بوده است.

فرماندار شهرستان لنگرود افزود : شهرستان لنگرود نیز همچون شهرستان های دیگر برنامه های متنوعی برای ایام در نظر گرفته است که می توان از این میان به افتتاح ۷۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان اشاره کرد.

محمد بیگی به برخی از این پروژه ها اشاره کرد گفت :نصب و راه اندازی ایستگاه  پست هوایی توزیع  برق در ۱۹ نقطه ، افتتاح دو پروژه مرغداری گوشتی و کارخانه بسته بندی مواد غذایی در بخش جهاد کشاورزی و افتتاح کشتارگاه صنعتی دیلم از جمله پروژه های  قابل افتتاح دهه فجر می باشد.

وی افزود : افتتاح تفرجگاه  در حاشیه رودخانه چاف و چمخاله، نماد فانوس دریایی، زیرسازی معابر و آسفالت در بخش شهرداری چاف و چمخاله ، واگذاری ۱۹۲ واحد مسکن مهر به متقاضیان مسکن مهر ، افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره در دانشگاه غیرانتفاعی قدیر از دیگر برنامه های این ایام است.

فرماندار لنگرود به برخی از پروژه های شهرداری لنگرود اشاره کرد و گفت : ایجاد فضای مناسب برای دور استخر جهت پیست دوچرخه و پیاده روی ، افتتاح دوناحیه جدید شهرداری در شهر جهت توزیع خدمات و دسترسی آسانتر برای  مردم ، افتتاح زمین ورزشی و همچنین عملیات ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی با عنوان حجاب برای بانوان برای آینده نزدیک و … از برنامه های شهرداری می باشد.

 

       خبرنگار : فاطمه مشفق

222222222222

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …