چاپ مطلب چاپ مطلب

افتتاح ۸۴ پروژه در ایام ا.. دهه فجر در شهرستان لاهیجان

نشست خبری خبرنگاران استانی و شهرستانی لاهیجان در قالب کاروان ارتباطات و اطلاع رسانی دهه فجر استان گیلان با حضور فرماندار شهرستان لاهیجان برگزار شد.

در این مراسم علیزاده فرماندار لاهیجان گفت :از ابتکار عملی که کمیته اطلاع رسانی دهه فجر جهت پوشش دهی هرچه بهتر برنامه های ایام ا.. فجر صورت داده است قدردانی می نمایم.

 علیزاده اظهار داشت : ما امروزه با جوانانی روبرو هستیم که از نزدیک با انقلاب آشنا نبوده و این وظیفه ماست تا با انتقال صحیح و بنیادی و ماندگار این اطلاعات به جوانان ، آنان را برای آینده آماده سازیم.

وی بیان داشت : در ماههای گذشته بیش از ۲۰ کمیته برنامه ریزی در زمینه های مختلف تشکیل و طی جلساتی متعدد سعی شد تا برنامه ای  پرباز برای دهه فجر برنامه ریزی شود.

فرماندار لاهیجان بیان داشت: ۸۴ پروژه در سطح  شهرستان با اعتبار ۲۱ میلیارد  تومان دراین ایام به بهره برداری خواهد رسید.

علیزاده  به برخی از برنامه فرهنگی شهرستان در دهه فجر اشاره کرد و گفت : دیدار  با امام جمعه شهرتان ، نواختن زنگ انقلاب در مدارس ، برپایی نمایشگاههای مختلف ، مسابقات وبلاگ نویسی ویژه دانشجویان مرکز آموزش عالی اندیشمند ، مسابقه فیلم کوتاه ویژه دانشجویان آموزشکده سما از جمله برنامه های ایام ا.. دهه فجر می باشد.

وی تجلیل از سالمندان و سرپرستان زن خانوار، تجلیل از کارآفرینان برتر ، دیدار رایگان از موزه چای ، عصری با شعر انقلاب ، برگزاری جشن انقلاب در مکان های مختلف ، پیاده روی خانوادگی ویاده روی ویژه خواهران از سوی تربیت بدنی خواهران . … را از دیگر برنامه های فرهنگی شهرستان برشمرد.

فرماندار شهرستان لاهیجان در ادامه به برخی از پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر اشاره کرد و گفت : افتتاح ۱۷ مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره )، احداث ۲ خانه بهداشت در روستاهای نوبیجار و شیخانبر ، تامین آب شرب روستایی در دو روستای علیسرود وسطلسر ، گاز رسانی به ۹ روستا در این ایام خجسته به بهره برداری خواهد رسید.

علیزاده اظهار داشت : پروژه های مختلف دیگری نیز توسط شهرداری لاهیجان ، شهرداری رودبنه ، امور توزیع برق ، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان … ادر این ایام افتتاح خواهد شد.

About

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …