چاپ مطلب چاپ مطلب

افتخارآفرینی دفتر پژوهش دانشکده سما سیاهکل در سطح کشور

 

اختصاصی همای گیلان: دفتر پژوهش دانشکده فنی و حرفه ای سما سیاهکل در سال تحصیلی ۹۶- ۹۵ توانست با کسب رتبه دوم کشوری در رقابت با سایر مراکز سما کشور بر افتخارات این مجموعه آموزشی فرهنگی بیفزاید. خاطرنشان می شود علاوه بر کسب مقام دوم کشوری در ارزیابی سالانه، رتبه اول کشوری در برنامه های هفته پژوهش سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ نیز به سما سیاهکل تعلق گرفت و این مجموعه توانست در این زمینه نیز در ردیف برترین های سازمان سما قرار گیرد. کسب این افتخارات ارزشمند در حالیست که این مرکز با کمبود نیرو مواجه بوده و کارهای پژوهشی این واحد را رئیس دانشکده با حفظ سمت انجام می دهد.
مهندس مهدی هاتف رئیس دانشکده سما سیاهکل ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دست اندرکاران امور پژوهشی این مرکز آموزشی فرهنگی، سما سیاهکل را یکی از مراکز آموزشی فعال و پویا در سطح کشور نام برد و خاطرنشان کرد: با تلاش و همت کارکنان و اساتید سما سیاهکل توانسته ایم در زمینه های فرهنگی، پژوهشی، چاپ مقالات علمی در ژورنال های معتبر علمی حرفی برای گفتن داشته باشیم و پرچم پرافتخار سما سیاهکل را در سطح کشورز به اهتزاز در آوریم.
هاتف همچنین کسب مقام دوم پژوهشی در سطح کشور را نیز مدیون تلاش های بی وقفه کارشناسان، اساتید و دانشجویان فعال سما سیاهکل ذکر کرد و افزود: در سال تحصیلی ۹۶- ۹۵ موفق شدیم «۱۸سخنرانی علمی»، «هشت دوره آموزشی»، «بازدید از مراکز صنعتی و تولیدی»، «برگزاری کارگاههای متعدد» و … را در دستور کار دهیم و تمام همت و تلاش مان انجام کار علمی بر مبنای پژوهش و نهادینه نمودن پژوهش محوری در اندیشه دانشجویان مان بوده است که توانستیم به موفقیت های خوبی دست پیدا کنیم و امیدواریم با همکاری بیشتر اساتید و صاحبان اندیشه، سما سیاهکل را در جایگاه شایسته اش قرار دهیم.
وی همچنین از چاپ ۱۱ مقاله علمی در ژورنال ها و کنفرانس های معتبر توسط اساتید سما سیاهکل در سال ۹۵ نیز خبر داد.

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی و تقدیر از رزمندگان در سالن همایش شهرداری لنگرود برگزار گردید

همزمان با هفته دفاع مقدس، نشست بصیرتی و تقدیر از رزمندگان در سالن همایش شهرداری …