چاپ مطلب چاپ مطلب

افتخاری دیگر برای استان گیلان: ارتقای رتبه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در ارزیابی واحد های دانشگاهی کشور

افتخاری دیگر برای استان گیلان:
ارتقای رتبه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در ارزیابی واحد های دانشگاهی کشور
به گزارش همای خبر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ، این دانشگاه توانست در ارزیابی عملکرد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از رتبه سوم به رتبه دوم ارتقاء یابد.
دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه ، ضمن تبریک به دانشگاهیان گیلان، از ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان درکشور خبر داد و گفت: ارزیابی عملکرد دانشگاه های آزاد اسلامی با توجه به محورهای سه گانه پیش بینی شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف اعتلای جایگاه واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور برگزار شد.
وی ادامه داد: در این راستا در جهت رتبه های ۳۶ گانه واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه و بر اساس شاخص های زیرساختی و شرایط احراز شده در حوزه های مختلف و تصویب در جلسه مورخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۲ شورای معاونین و تایید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ، واحد های دانشگاهی و مراکز دانشگاهی استان گیلان توانستند از جایگاه فعلی خود ارتقاء پیدا کرده و جایگاه بهتری را در بین واحد های دانشگاهی کشور پیدا کنند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تشکر از همراهی و همکاری استادان و کارکنان دانشگاه جهت کسب این ارتقاء در کشور ، گفت: در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاهها در استان گیلان توانست در این ارزیابی ، از رتبه ۳ به رتبه ۲ ارتقا پیدا کند که این ارتقاء مرهون تلاش ها و زحمات معاونین و مدیران خواهد بود.
محمد دوستار، تاکید کرد: روسای واحد های دانشگاهی باید در ارتقای هرچه بیشتر عملکرد خود، تلاش کنند تا با حرکت در مسیر رشد، هر واحد دانشگاهی بتواند به نحو مناسب به جامعه دانشگاهی خود خدمت کنند

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور

“مدیرکل صمت گیلان: بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور   همای خبر- …