چاپ مطلب چاپ مطلب

افتخاری دیگر برای چوکا: رشد تولید و سودآوری

همای خبر به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع چوکا، با همت پرسنل غیور شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) و بر اساس گزارش عملکرد سه ماهه، این شرکت با تولید ۱۱،۵۴۳ تن محصول، افزایش ۳۵۲ درصدی را در مقادیر تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل رقم زد.

⬅️ دکتر ایرج زمانی فرد مدیرعامل این مجتمع گفت: با بکارگیری توان تخصصی پرسنل شرکت چوکا و اجرای تعمیرات اساسی در بخش هایی از خطوط تولید و بکارگیری هدفمند سرمایه در گردش تامین شده از سوی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، شرکت چوکا توانست با تولید ۱۱،۵۴۳ تن محصول، تولید خود را در دوره سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ به میزان ۳۵۲٪ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دهد.

⏹ مدیرعامل چوکا در ادامه افزود: علیرغم موانع ناشی از تعطیلی اصناف و رکود بازار بدلیل شیوع ویروس کرونا و قطعی مکرر برق، این شرکت توانست در خردادماه سال ۱۴۰۰ و بعد از ۳۷ ماه به رکورد تولید بیش از ۵۰۰۰ تن دست یابد.

✅ نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع چوکا خاطرنشان کرد: شرکت چوکا در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و مقابله با تحریم های ظالمانه، تمام محصولات خود را در بازارهای داخلی عرضه نموده و بر این اساس مقدار فروش شرکت در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰، با رشد ۵۳۱ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل همراه بوده است.

?️زمانی فرد در ادامه بیان داشت: با راه اندازی مجدد خط تولید تخته چند لایه و بازسازی کامل خط تولید ورق نئوپان، شرکت چوکا به تقاضای بازار در این خصوص نیز پاسخ داده و با عرضه محصولات با کیفیت به بازار، مانع از خروج ارز برای واردات انواع تخته لایه از کشور خواهد شد.

⏺ شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) در سه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ و بعد از گذشت بیش از ۶ سال، در دوره سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۳/۳۱ به سود خالص دست یافته است.

⭕”شرکت چوکا با تولید انواع کاغذهای کرافت، شبه کرافت، تست لاینر، فلوتینگ و لاینر برای صنعت کارتن سازی و تولید انواع تخته چند لایه و ورق نئوپان برای صنایع مختلف کشور، خود را متعهد به تامین تقاضای بازار و حمایت از مصرف کنندگان می داند.”

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …