چاپ مطلب چاپ مطلب

افتخار آفرینی دانش آموز سما لاهیجان در جشنواره نقاشی استانی گیلان

همای گیلان، ستایش‌ سجاسی دانش آموز دبیرستان دوره اول سما لاهیجان موفق شد در جشنواره نقاشی«خورشید پشت ابر» که از طرف سازمان سما برگزار شده بود رتبه اول این جشنواره را از آن خود کند و برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات سما لاهیجان ثبت کند.
دکتر افشار ضیاظریفی رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل ضمن تبریک این موفقیت ارزنده به خانم سجاسی و دست اندرکاران دبیرستان دوره اول دختران سما لاهیجان، استعدادیابی و تکیه بر تقویت استعدادهای دانش آموزان را از نقاط بارز و مثبت مدارس سما عنوان نمود و خاطرنشان کرد: باید به این باور برسیم که در مدرسه علاوه بر تقویت بنیه علمی دانش آموزان، استعدادهای بالقوه آنان را نیز شکوفا نماییم و موفقیت بیشتری برای شان رقم بزنیم.
ضیا ظریفی افتخارآفرینی های دانش آموزان و دانشجویان سما در سطح استان و کشور را یکی از نقاط بارز و مثبت سما عنوان نمود و اظهار داشت: تمام تلاش همکارانم در مدارس و آموزشکده های سما لاهیجان و سیاهکل این است که مجموعه ای پویا و با نشاط داشته و برای آینده فرزندان مان برنامه ریزی اصولی کنیم تا شاهد موفقیت شان در جامعه باشیم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …