چاپ مطلب چاپ مطلب

افزایش حجم ورودی خودروها در آزادراه قزوین ـ رشت

همای گیلان: مهیار رستگار بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از آزادراه رشت ـ قزوین با اشاره به آغاز تعطیلات نوروزی اظهار کرد: امسال افزایش سفرها به گیلان پیش‌بینی شده است.

وی به اقدام‌های انجام شده توسط راه و شهرسازی گیلان و حمل و نقل و پایانه‌های استان در ایمن‌سازی جاده‌ها و جابه‌جایی مسافران با وسایط نقلیه عمومی اشاره کرد و افزود: ۲۵ اسفند ماه جاری طرح نوروزی پلیس راه هم‌زمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شده است.

13941228000314_PhotoA

فرمانده پلیس راه گیلان از افزایش حجم ورودی خودروها در آزادراه قزوین ـ رشت خبر داد و بیان کرد: شاهد تراکم ورودی مسافران به استان هستیم.

رستگار با بیان اینکه ۱۰۰ گشت پلیس راه با همکاری نیروی انتظامی در جاده‌ها و شهرهای گیلان ساماندهی شده است، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار گره ترافیکی ورودی شهرهای استان با اجرای طرح مشترک با پلیس راهور برطرف می‌شود.

وی به هم‌پوشانی نیروهای پلیس راه و راهور در گیلان اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ نیروی پلیس راه و ۵۰۰ نفر راهور محله، همیاران پلیس و پلیس افتخاری ما را در اجرای طرح نوروزی همراهی می‌کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به اجرای طرح امدادرسانی با همکاری اورژانس و جمعیت هلال‌احمر در جاده‌های گیلان، خاطرنشان کرد: اجرای طرح نوروزی در استان مشکلی ندارد و تلاش می‌کنیم حجم بسیار ترافیک را جابه‌جا کنیم.

رستگار به اقدامات خوب انجام شده در ایمن‌سازی، آموزش و امدادرسانی در جاده‌های گیلان اشاره کرد و یادآور شد: نوروز سه سال گذشته شاهد کاهش حوادث جاده‌ای در استان بودیم و امسال نیز تلاش می‌کنیم این روند ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیشتر شهرهای گیلان درگیر ترافیک هستند، اظهار کرد: حضور فرمانداران در کاهش گره‌های ترافیکی در شهرها بسیار تاثیرگذار است و امسال تلاش می‌کنیم این همکاری‌ها بیشتر شود.

فرمانده پلیس راه گیلان با قدردانی از سید محمد احمدی فرماندار رودبار در ایمن‌سازی مسیر اصلی ورودی شهر رودبار، بیان کرد: تا پایان روز ۲۹ اسفند ماه جاری امیدواریم باقی‌مانده آزادراه قزوین ـ رشت زیر بار ترافیک برود و این امر در کاهش ترافیک رودبار موثر است.

رستگار به استفاده از کمربندی شهر لنگرود در نوروز سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: با تلاش سید رضا جوادپور فرماندار لنگرود کمربندی مذکور زیر بار ترافیک رفته است.//فارس

 

About سردبیر

Check Also

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار دارد” “بررسی ظرفیت‌های توسعه، پروژه‌های عمرانی و چالش‌های آب و بهداشت در نشست میز خدمت با مردم اطاقور

فرماندار لنگرود خبر داد: “برنامه‌های توسعه‌ای و حل مشکلات بخش اطاقور در دستور کار قرار …