چاپ مطلب چاپ مطلب

افزایش ۱۷۶ درصدی تولیدات کارخانه صنایع چوب و کاغذ چوکا

همای گیلان به نقل از  باشگاه خبرنگاران   ایرج زمانی فرد ، مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ چوکا گفت: مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ چوکا گفت: این کارخانه که از دور تولید خارج شده بود با همت کارکنان و مدیریت با ۱۷۶ درصد افزایش به چرخه تولید بازگشت.

او  افزود: صنایع کاغذ رضوانشهر توانست پس از ۵ سال رکود با تولید بیش از ۴ هزار تن در ماه، به سود ناخالص دست یابد.

 مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ چوکا ، در خصوص سایر فعالیت‌های صنایع چوب و کاغذ در گیلان با بیان اینکه صنایع کاغذ سازی گیلان در ردیف صنایع سبز قرار گرفته است ، گفت: تولید کود آلی هوموس، پرداخت بدهی‌های سنوات گذشته و بازسازی و نوسازی کارخانه تولید نئوپان اسالم از دیگر دستاورد‌های این شرکت در سال گذشته بود.

زمانی فرد افزود: این شرکت توانست با توجه به میزان شاخص رشد نسبت به سال قبل ۶۱ درصد زیان خالص خود را نیز کاهش دهد.

 او خواستار حمایت همه جانبه مردم و مسئولان در سطح استانی و ملی از این مجموعه عظیم اقتصادی و تولیدی شد و گفت: برای ادامه فعالیت و رفع موانع تولید در چوکا، باید تدبیری برای تامین چوب مورد نیاز این کارخانه اندیشیده شود و اگر درختی از جنگل قطع کردیم به ازای آن دو اصله نهال بکاریم.

مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ چوکا تصریح کرد: صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) در شهرستان رضوانشهر در سال ۱۳۵۲ طراحی و در سال۵۷ به بهره برداری رسید که ۴۰۰ هزار هکتار از جنگل‌های گیلان با ظرفیت سالانه ۵۰۰ هزار متر مکعب چوب، حوزه تأمین چوب و منابع اولیه این کارخانه است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …