چاپ مطلب چاپ مطلب

افشاگری پاشازاده درباره یک شرط‌بندی

همای گیلان:پاشازاده در بخشی از مصاحبه‌اش با روزنامه خبرورزشی به مورد عجیبی در یکی از تیمهایش اشاره کرده است. او بدون اسم بردن از تیم مربوطه گفته است: قبل از بازی یکی از تیم‌هایی که سرمربی‌اش بودم، گوشی موبایلم را چک نکرده بودم، بازی را ۳ بر یک باختیم. زمانی که سوار اتومبیل شدم تا به خانه بروم، دیدم ۳، ۴ ساعت قبل یعنی قبل از شروع بازی، برایم پیامکی ارسال شده و نوشته‌اند فلان بازیکن تیمت در یک سایت شرط‌بندی کرده و روی پیروزی ۳ بر یک حریف شرط بسته و حتی در یک بخش شرط‌بندی هم تیک زده یک گل تیم برنده از روی نقطه پنالتی به ثمر می‌رسد! شوکه شدم چون هم ۳ بر یک باخته بودیم و هم همان بازیکن با خطا در محوطه جریمه به تیم حریف پنالتی داده بود.

نکته قابل توجه اینکه، پاشازاده پیگیر ماجرا می‌‎شود اما به نتیجه‌ای نمی‌رسد: همین حرف‌ها را با پرینت پیامک به فدراسیون فوتبال دادم ولی آن بازیکن محروم نشد چون مدارک سندیت لازم را نداشت.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار رشت در شورای اداری بخش سنگر، خبر داد: *تقویت و توسعه شبکه برق در بخش سنگر* رفع مشکل آب شرب روستایی و شهری بخش سنگر در دستور کار است*  فرماندار رشت در خصوص پروژه‌های تقویت و توسعه شبکه برق در بخش سنگر، تصریح کرد: اجرای پروژه ۶۱ کیلومتر تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار، احداث و نصب ۱۷ ترانس جدید و ۳۳ ترانس افزایش قدرت از جمله اقدامات شرکت برق شهرستان در یک‌سال اخیر در این بخش بوده که نقش مهمی در پایداری شبکه، برق رسانی و توسعه خدمات رسانی بهتر به مشترکان بخش سنگر را دارد. .

به گزارش همای خبر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان رشت، مهندس کیا عاشوری …