چاپ مطلب چاپ مطلب

اقای استاندار نگذارید تولید در شرکت چوکا با قطعی برق و گاز لطمه ببیند باقطعی مکرر، سفره هزاران نفر را تاریک نکنید✍️ به قلم عطیه نصرتی فعال رسانه


اختصاصی همای خبر/بالاخره بعد از یک دهه کام مردم نجیب استان گیلان به استاندار بومی شیرین شد. مردم گیلان بعد مرحوم مهندس قهرمانی استاندار پیشین ،استانداری که بومی و دلسوز و اشنا به استان باشد ندیدند و همواره گیلان دستخوش بی مهری و وعده و وعیدهای شد.
گیلان با داشتن شرایط اقلیمی و موهبت های فراوان خدادادی چه در بحث کشاورزی و چه در بحث باغداری زبانزد همگام می باشد . ایا با این شرایط رواست صنعت کشاورزی و باغداری در گیلان چنین وضعیتی را داشته باشد؟
اقای استاندار جنابعالی که هم نماینده و هم وزیر تعاون و کار و رفاه بودید بیشتر با دغدغه های گیلان آشنایی دارید. ایا حاضرید بخش تولید و صنعت را جراحی کنید؟

اقای استاندار یک کارخانه عظیم در غرب گیلان که روزی بزرگترین صنعت در شمال کشور بود بعد از دو سال زیاندهی با امدن دکتر زمانی فرد مدیر عامل توانمند شرکت چوب و کاغذ ایران(چوکا) با تمام بی مهریها با کمک و همراهی شستا و کارگران زحمتکش عزم خود را بستند و توانست شرکت را سر پا نگه دارد و به سوددهی برساند.

حال سوال من از شما استاندار محبوب این است در این شرایط بد اقتصادی، قطعی های مکرر برق خسارتهای جبران‌ناپذیری بر پیکره شرکت وارد کرده است .در خبرها شنیدیم که ایران با مشکل کمبود گاز هم در زمستان مواجه می شود حال اگر این کمبود موجب قطعی بخش تولید این شرکت شود چگونه شرکت چوکا پس از سالها خواهد توانست سرپا بماند. پس اقای استاندار لطفا با نگاه ویژه و مدبرانه جلوی این فاجعه را بگیرید و نگذارید کارگران شریف از کار بیکار شوند!
چوکایی که از قدیم الایام سفره بسیاری از کارگران با عطر کاغذ پهن و عجین شده است.

***پس اقای استاندار نگذارید خانه دوم کارگران ویران شود.***

اقای استاندار حالا نوبت شماست که از کارخانه بازدید کنید واز وزیر صنعت بخواهید قدم رنجه کند و از نزدیک مشکلات شرکت را بررسی کنید.
بداند و ببیند که قطعی مکرر برق و گاز چه خسارت جبران ناپذیری بر اقتصاد و صنعت می اورد و دیگر قابل جبران نیست و نخواهد بود!

اقای استاندار وقت تنگ است و همه نگاهها به سوی شماست پس همت کنید و قدم بر دیده بگذارید و قدمتان بر مردم غرب گیلان مبارک.

به قلم عطیه نصرتی
فعال رسانه

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فضای مجازی و تاثیرآن بر گسترش پدیده بدحجابی در جامعه ایرانی

فضای مجازی و تاثیرآن بر گسترش پدیده بدحجابی در جامعه ایرانی حجاب و عفاف، از …