چاپ مطلب چاپ مطلب

نمکی بانمک ترین وزیرکابینه /به قلم مدیر مسئول همای خبر

اختصاصی همای خبر/هرچند این چکیده افکار را گفتن و این مقاله به تحریر آوردن آن کار آسانی نیست؛ بقول کاتب صاحب‌نام عهد ماضی ، ابوالفضل بیهقی: “هیچ نوشته نیست که به یکبار خواندن نیرزد.”

خلاصه آنکه به دلایل تحقیری که به ملت شریف ایران بواسطه سفر به مرز ارمنستان برای زدن واکسن کووید وارد شده و در عرصه جهانی به تصویر کشیده شد، کدام مرجع باید پاسخگو باشد و این افتضاح جدید را جمع کند؟!
مگر نه آنست که ملت ایران همواره درسختی ها و مشکلات همراه حکومت بوده و بقول خودتان همیشه در صحنه بوده، فهیم و بزرگوار است و از قوه درک بالایی برخورداراست؟!!
این ملت می داند که کشور درشرایط سخت تحریم قراردارد وزورگویان جهانی عرصه تنگ کرده اند.
تاریخ این کشور و تمدنی کهن، چیزی است که همواره به آن می‌بالیده ایم.
خط قرمز این ملت قرآن واهل بیت می باشد. نمی دانم چگونه سخنان این مقام غیرمسئول و بی نمک را درحوزه بهداشت و درمان برای مردم بازگو باید کرد که یک چیزی هم این وسط بدهکار نشویم !!
دکترنمکی وزیربهداشت همواره از افتخاراین وزارتخانه درزمینه تولید واکسن کرونا سخن می گفت.
وی برای اینکه سندی برادعای خود داشته باشد، قسم حضرت عباس را هم در انتهای کلام خود بر زبان می آورد.
آقای نمکی میگفت دنیا ازموفقیت ما دراین زمینه متحیر است! و اضافه کرد همه دنیا میخواهند ازتجربه ما استفاده کنند.
اما آنچه می‌بینیم این است در شرایطی که این روزها در دنیا بیماری کووید رو به مهار شدن است و استادیوم های ورزشی جهانی را دیگر مملو از جمعیت می‌بینیم، بدبختانه این ایرانیان فهیم پیش قراول موج‌ پنجم این ویروس منحوس شده است.
آقای نمکی هیچوقت نگفت هر وزیری اگر این همه کارشکنی، نادرستی و حق کشی و بی مبالاتی به مردم خود تحمیل می کرد، بی شک خود استعفا می داد و ازمردم عذرخواهی می کرد.
اما نه. او همچنان پشت تریبون ها لاف میزند با حرفهایی بی پشتوانه، پاسخگوی هر نقدی است!
وامروزهم درشورای اداری بدترین واژه رابه منتقدت حواله کردید.
اقای نمکی انگار فراموش کرده است که وزیر۸۰ میلیون ایرانیست!!
چرا وی از این همه تحقیرایرانیان درمرز ارمنستان هیچ حرفی نمی زند؟!
درخبرها نیز آمده بود وزیر بهداشت ارمنستان یک ایرانی است. فی الحال ما کاری با آن نداریم که گربه هم در راه رضای خدا، موش نمی گیرد و مدیران توانمند ارمنستان از این فرصتی که مسئولان ما بدستشان دادند، حداکثر استفاده را کرده و درآمدزایی کنند. چنانکه اخیرا تبصره‌ای برای دریافت واکسن قرار داده‌اند که متقاضیان واکسن پس از ده روز اقامت در ارمنستان، مجاز به دریافت واکسن خواهند بود که صفر تا صد این جریان، هزینه‌ای بالغ بر حداقل ۱۵ میلیون تومان برای هر نفر در بر خواهد داشت!
بنده به زعم خود، این حرکت را عرق وطن پرستی وزیربهداشت و مقامات ارمنستانی می نامم که از سویی هم توانست در وانفسا استرس و اپیدمی کرونا جان برخی ازمردم ملت ما را نجات دهد.
آقای نمکی،  به خود بیا. دیگر به سخنرانی پایان بده واز ملت بزرگ ایران عذرخواهی کن وکفاره سوگندهایی که هنگام فارغ‌التحصیلی و اخذ مدرک دکترا خوردی که همواره و در همه حال، جان انسانها برایت در اولویت باشد را هم پرداخت کن.

با کانال همای خبر همراه‌ باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حیات وحش.. حیات وحش؛ نامی است که ما بر روی موجوداتی گذاشته ایم که اجازه بهره کشی و سوددهی به ما ندادند و در برابر سوءاستفاده های نابجای ما ایستادند یا فرار کردند.. به همین دلیل بیجا، انسان هایی که متمرد و سرکش و نافرمان بودند هم صفت “وحشی” گرفتند!

حیات وحش..   حیات وحش؛ نامی است که ما بر روی موجوداتی گذاشته ایم که …