چاپ مطلب چاپ مطلب

اقدامات بخشدار دیلمان پیرامون بهبود وضعیت معیشتی پیرزن دیلمانی

اختصاصی همای گیلان: همانگونه که مطلع هستید چند روز پیش خبری در سایت همای خبر با عنوان « زندگی یک پیرزن درطویله گاوها دردیلمان /تو حق داری حقوق نجومی بگیری اما حق او زندگی در طویله است/علی پور مدیر مسئول همای گیلان » منتشر گردید . در پی درج این خبر ، با دستور فوری و صریح فرماندار سیاهکل و پیگیری مجدانه بخشدار دیلمان ، بررسی های لازم و اقدامات عاجل معمول گردید.
حسین یکتا بخشدار دیلمان طی گفتگویی با خبرنگار همای خبر پیرامون وضعیت زندگی این پیرزن اظهار داشت: این زن ۶۰ ساله که لال بوده و دچار اختلال حواس می باشد تاکنون مجرد بوده و با اینکه دارای یک خواهر در دیلمان و یک برادر در قزوین می باشد به تنهایی در روستای اروشکی دیلمان در طویله ای ساکن است.
بخشدار دیلمان تصریح کرد: اختلال حواس و تنهایی موجب علاقه شدید این رن به تنها گاو خود گردیده بطوریکه تحت هیچ شرایطی ، زندگی به دور از این گاو را نمی پذیرد.

photo_2016-10-25_23-13-48
یکتا ادامه داد: اینجانب در گذشته چندین بار به همراه رئیس هلال احمر ، شورا و دهیار جهت بهبود اوضاع زندگی نامبرده اقدام نمودیم که هر بار با خشونت ، حاظر به ترک طویله نگردید، اما طی چند روز اخیر ، مکانی برای زندگی وی تعریف نموده و تصمیم جدی به انتقال گاو از این محل گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم گامی جهت سلامت این زن تنها برداریم.
وی خاطر نشان کرد: در گذشته مردی در روستای کشتی گیر چاک زندگی می کرد که به دلیل مشکلات خانوادگی و اختلالات روحی و روانی در شرایط مشابهی در خانه ایی فاقد برق به سر می برد که اینجانب به همراه همسرم ورود کردیم و لباسهای کهنه را آتش زدیم و با همکاری رئیس هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) وسایل اولیه زندگی را برایش فراهم و منزلش را برق کشی نمودیم و هر دو هفته یکبار به وی سرکشی می کنیم.
همای خبر ضمن خسته نباشید به فرماندار سیاهکل و دست مریزاد به بخشدار دیلمان برای کلیه مسئولین دلسوز نظام آرزوی موفقیت و سربلندی دارد .

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان

با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان: برگزاری جلسه دبیرخانه پیشگیری از خودکشی بهزیستی گیلان جلسه دبیرخانه …