چاپ مطلب چاپ مطلب

اقدامات عمرانی شهرداری لنگرود در آذرماه ۱۴۰۱ با هزینه چهار میلیاردی

همای خبر  به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود، شهرداری در طول سال اقدامات مختلفی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و غیره انجام می‌دهد که بخشی از اقدامات انجام شده در زمینه عمرانی که در آذرماه ۱۴۰۱ انجام شده است به شرح زیر است.
🔺آغاز لایروبی کانال کیاکلایه با بیل زنجیری به متراژ ۱۰۰۰ مترطول یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای جلوگیری از بحران در حال انجام است.
🔺روکش آسفالت ابتدای خیابان آزموده، کوچه شهید یکتایی چالکیاسر، کوچه بانک سپه و ترمیم آسفالت نوار حفاری خیابان خرمشهر و آتشکار به متراژ جمعا ۲۳۵۰ متر مربع از دیگر مطالبات شهروندان بود که این موارد در آذر ماه انجام شد.
🔺اصلاح پیاده روهای خیابان نظام پزشکی، شهید رجایی، شهید بهشتی، جاده چمخاله و کوچه هلال احمر به متراژ ۲۰۰مترمربع از دیگر اقدامات انجام شده است.
🔺اصلاح هندسی میدان شهید املاکی (ایجاد دوربرگردان) و سه راه آتشکار به متراژ ۷۰ مترطول، لوله‌گذاری کوچه‌های والفجر ۳ آتشکار و کوچه نرگس در بلوار سردار حق بین به متراژ ۱۱۰ مترطول و شن ریزی کوچه‌های نور ۱۳ و ۱۵ جوادالائمه مقدار ۱۰۰ سرویس نیز از دیگر کارهایی است که توسط شهرداری انجام شد.
🔺شن ریزی و زیرسازی کوچه پشت بیمارستان شهید حسین‌پور و کوچه شهید نورمحمد کیاکلایه به متراژ ۱۳۰۰ مترطول و خرید و حمل شن مخلوط رودخانه‌ای به مقدار ۲۰۰۰ تن برای استفاده در زمان مورد نیاز و همچنین خرید و حمل شن چهار سانتی به میزان ۲۰۰۰ تن برای کوچه‌های سطح شهر از دیگر کارهای انجام شده است.
🔺رفع مشکل آبگرفتگی جلوی آموزش و پرورش به متراژ ۲۰ متر طول، اصلاح و بازسازی تیرهای چراغ روشنایی جاده لیلاکوه به تعداد ۲۲ عدد، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی مطابق مصوبات شورای ترافیک و نصب سرعتگیر خیابان صنایع پرکار و کوچه باقرپور نیز در آذرماه توسط شهرداری لنگرود انجام شده است.
🔺لگه گیری کوچه‌های حسن‌پور کلیدبر، منفرد ۱۵، گلستان ۴ و ۶، کوچه یعقوبی جاده چمخاله، خیابان ۳۵ متری، دهگان، پشت رستوران ضیافت و خیابان مطهری به متراژ ۱۰۰ مترمربع نیز از جمله کارهایی بود که توسط شهرداری لنگرود در آذرماه انجام شده است.

🔺کلا هزینه جهت امورات فوق‌الذکر چهار میلیارد تومان می‌باشد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه : کارگران خط …