چاپ مطلب چاپ مطلب

المپیاد استانی دادرس در هلال‌احمر گیلان برگزار شد

⭕ المپیاد استانی دادرس در هلال‌احمر گیلان برگزار شد

 به گزارش همای خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ هادی سلیمی گفت: یازدهمین دوره المپیاد دادرس در مرکز آموزشهای تخصصی چاف شهرستان لنگرود برگزار شد .

سرپرست جمعیت هلال‌احمر گیلان اظهار داشت : یازدهمین دوره استانی المپیاد آماده دادرس با رقابت تیمهای شهرستانی در دو بخش خواهران و برادران برگزار گردید.

وی بیان کرد: مرحله استانی مسابقات المپیاد آماده دادرس با حضور تیمهای برتر شهرستان های استان گیلان و با مشارکت ۳۳۶ دانش آموز به مدت دو روز (۱و ۲مرداد ماه ) به صورت مجزا در دو گروه پسران و دختران به رقابت پرداختند.

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان ادامه داد: در این مسابقات دانش آموزان در قالب دو گروه پسران و دختران حضور داشتند و پس از آزمون کتبی در آزمونهای عملی شامل احیای قلبی-ریوی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اطفا حریق، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پناهگیری و خروج ایمن شرکت کردند.

یاسر صفردوست با اشاره به اینکه تیمهای برتر خواهران و برادران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام میشوند اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج در روز اول و در بخش دختران ، شهرستان های لاهیجان ،رودبار و لنگرود به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و تیم شهرستان خمام نیز موفق به کسب مقام بشر دوستی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه برگزاری این مسابقات و در روز دوم نیز در بخش پسران ، شهرستان رودبار موفق به کسب مقام اول و شعب سیاهکل و لنگرود نیز مقامهای بعدی را کسب کردند و شهرستان تالش هم مقام بشردوستی در بخش برادران را به خود اختصاص داد.

گفتنی است طرح دادرس با هدف آموزش و فراگیری دوره های امدادی به دانش آموزان در مواجهه با بحران ها در روزهای سخت اجرا می شود./انتهای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …