چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه آستانه اشرفیه : مسئولین از برخورد احساسی و سفارشی با مسائل خودداری کنند

اختصاصی همای گیلان: رئیس و اعضای ستاد بحران شهرستان آستانه اشرفیه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

 حجت‌الاسلام محمد ساجدی امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه در دیدار اعضای ستاد بحران شهرستان ضمن تشکر از زحمات مدیران در بحران برف اخیر گفت:  باید آورده ها و اقداماتی  که در این بحران داشتیم را مورد ارزیابی قرار دهیم و نقاط ضعفی که امروز وجود داشته را برای وضعیت های  آینده برطرف نماییم.
حجت السلام ساجدی با بیان اینکه مدیران استانی به  عملکرد مناسب شهرستان آستانه اشرفیه اذعان داشتند اضافه کرد: زمانی که مدیران استانی با توجه به عملکرد خوب مدیران ما از ادارات  شهرستان درخواست کمک رسانی به دیگر شهرها را می کنند، مدیران شهرستان نیز باید برای بهبود وضعیت ناوگان سنگین شهر و کمبود های موجود مطالبات خود را به مسئولین استانی و نمایندگان مطرح نمایند.
وی اظهار داشت: اینکه با  بارش برف و ایجاد کوچکترین مشکل مردم آن را تبدیل به بحران می کنند از مشکلات فرهنگ عمومی ماست ، انتظارات بالا رفته ، در صورتی که در دوران های گذشته بارش برف به مراتب بیشتر از امروز بود و امکانات بسیار کمتر ، اما مردم صبوری بیشتری از خود نشان می دادند.
حجت السلام ساجدی خاطر نشان کرد: اگر مسائل و مشکلات موجود برای مردم تبیین شود و آنها را از توان و کارکرد دستگاه های شهرستان مطلع سازیم بسیاری از مشکلات امروز رفع خواهد و انتظارات مردم نیز معقول تر خواهد بود.
 امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه در ادامه مسئولین را به جدی بودن در استاندارد سازی اماکن پرخطر و همچنین توجه به مسائل فنی در سطح شهر دعوت نمود و از آنها خواست تا از برخورد احساسی و سفارشی در مسائل خودداری نمایند.
وی به نحوه اطلاع رسانی ها در فضای مجازی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: می توان از ظرفیت های فضای مجازی برای افزایش میزان مشارکت مردمی و حضور بیشتر در صحنه ها استفاده کرد.

حیدری فرماندار آستانه‌اشرفیه در این نشست بیان داشت: با توجه به پیش بینی های قبلی از بارش برف ، به همراه مسئولین از ابتدا در صحنه حضور داشتیم و به طور شبانه روز تلاش کردیم و خوشبختانه این بحران به خوبی مدیریت شد.
رحیم حیدری خاطر نشان کرد: خوشبختانه تمامی مسئولین در شهرستان با حداکثر توان در حال خدمت بودند و با اینکه امکانات ما نسبت به شهرهای همجوار کمتر بود اما توانستیم از امکانات موجود نهایت بهره وری را به دست آوریم و از نقاط قوت ما در این بحران بود.
وی همچنین به فرسودگی سیستم برق رسانی شهرستان اشاره کرد و افزکد: متاسفانه شبکه های برق شهرستان فرسوده هستند و برای همشهریان مشکلاتی را ایجاد نمود که  برای رفع این مشکل نیاز به تامین بودجه مناسب است.
در این نشست همچنین اعضای ستاد بحران شهرستان به ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته پرداختند.

About سردبیر

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …