چاپ مطلب چاپ مطلب

امام جمعه املش: مسئولین و مدیران جامعه اسلامی انتقادپذیر هستند/مردم نیز مقابل حکومت مسئولند

صبح امروز مسئولین ادارات شهرستان املش جهت تجدید میثاق بارهبر انقلاب به دیدار نماینده ولی فقیه در شهرستان املش رفتند.

دیدار روسای ادارات با امام جمعه فرماندار املش در دیدار مسئولین ادارات با امام جمعه شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور روزهای خوب پیروزی انقلاب و یادآور حضور امام راحل در بین ماست.

مهدی جعفری افزود : دهه فجر امسال قرین گردیده با موهبتی دیگر از نعمات خداوند که این بارش برف باعث خوشحالی کشاورزان املشی گردیده است.

وی از برنامه ریزی های لازم جهت برطرف کردن مشکلات در کمسیون حوادث شهرستان خبر داد و افزود :مسئولین در سال ۸۶ حل مشکلات در مواجه با برف سنگین سال ۸۶ تجربه نموده اند.

فرماندار املش از برگزاری و برنامه ریزی ۲۰ جلسه اصلی و فرعی جهت برنامه های دهه فجر امسال گزارشی را بیان نمود و خاطرنشان کرد حضور استاندار روز دوشنبه هفته جاری ، جشن برق رسانی به آخرین روستای شهرستان ، گازرسانی، دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین ادارات شهرستان از مهمترین برنامه های این دهه می باشد.

جعفری افزود:۶۳میلیارد ریال هزینه جهت پروژه های عمرانی شهرستان هزینه گردیده است.

درادامه حجت الاسلام روحانی با تبریک ایام الله فرخنده دهه فجر با اشاره به آیات ۱۲۷-۱۲۹ سوره اعراف از مسئولین و مدیران جامعه خواست در مقابله با انتقادها صبورباشند.

امام جمعه شهرستان املش از دیگر نکته های این آیات را امید دهی به مردم توسط مدیران جامعه اسلامی خواند و افزود : درزمان جنگ وقتی به امام خمینی (ره) در بعضی بحرانها گزارش میداند وی با ذکر اینکه آینده از آن متقین است مردم امیدوار میکردند.

وی خاطرنشان کرد : همانطوری که مسئولین بایستی پاسخگوی مردم باشند ، مردم را مسئول در مقابل حکومت اسلامی دانست.

حجت الاسلام تقی روحانی در پایان سخنانش با ذکر اینکه آینده از آن متقین است از مسئولین خواست تکریم ارباب رجوع را در اداراتشان در دستور برنامه های خود قرار دهند زیرا بقول امام راحل مردم ولی نعمت مایند./املش ما

About

Check Also

🎬 «آبی روشن» به سینماها می‌آید

🎬 «آبی روشن» به سینماها می‌آید 🔸پروانه نمایش فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک …